závislost partnera 6
LIN
Dobrý den,
navštěvuji Podané ruce v Brně na základě komunikace s Vámi.Já závislá nejsem, chodím tam kvůli partnerovi. On navštěvuje podané ruce také. Spolu jsme tam ještě nebyli. nastala velká změna v jeho chování...Po hodně dlouhé době má režim... snidaně, oběd, večeře, spánek.Vypadá to, že asi měsíc je čistý. Chová se jinak,lépe. Dostal pracovní nabídku do zahraničí, přijal ji. Já jsem opatrná a bojím se a těžko se mi věří...Myslíte, že by to mohlo být opravdu?
Děkuji za Vaše rady

Odpověděl: Amrit Sen
LIN, opět Vás zdravím!
Díky za dobré zprávy. Je fajn, že se partner už měsíc drží, každý den se počítá. Také, že docházíte do "Podanek". Myslet si, že je vyhráno, by ale bylo velmi naivní.
Chápu správně, že Vy docházíte a partner nikoli?
Odpusťte, ale na cestu přítele do daleké "exotiky", nemohu mít názor. Neznám ho, ani podrobnější, širší kontext jeho, ani Vašeho osobního příběhu. Odpovídat na podobné otázky však mohou lépe kolegové z "Podanek", kteří s Vámi pracují.
Z mého pohledu Váš partner potřebuje dlouhodobou intenzivní léčbu závislosti určitě více, než útěk, který v dlouhodobějším kontextu nic nevyřeší, tedy pokud se vztahu nevzdáte.
Vám doporučuji, abyste byla opatrná, už jste toho zažila dost, až se trochu divím, že do vtahu stále hodláte investovat a riskovat. Možná, omlouvám se, může být fajn partnera nechat, ať si jede kam chce s tím, že si svoje finance bude spravovat sám.
Teď je na Vás, ať už to dopadne jakkoli a s partnerem zůstanete, či ne, abyste z bludného kruhu závislostních vzorců chování vykročila Vy a získala šanci být někdy šťastná.
Přeji Vám vše dobré, Amrit Sen.