Zpetné vyjádření
Terka
Dobry den. Dekuji za odpoved. Objednala jsem se do te poradny. Je pravda ze se mnou lekar mou situaci neprobira. Pouze mi napise leky a ja potrebuji s nekym o cele situaci mluvit. Opravdu jsem zkusila hodne. Nejprve jsem mu davala penize. Pak jsem mu zaplatila ubytovani. Nasla jsem mu praci odkud vzdy odejde. Nemam ani silu psat cim vsim jsem si s nim uz prosla. Tak doufam ze jsem se rozhodla spravne. Dekuji

Odpověděl: Gabriela Koryntová
Dobrý den, Terko,
a díky, že jste se znovu ozvala.
Vím, že podobné příběhy, kterým jste si nejspíš prošla a procházíte, jsou velmi náročné a často neveselé. Není jednoduché vidět, jak se syn ničí a jak nic nepomáhá. Bývá těžké unést pocit bezmoci, vypořádat se s pocity viny, že jsem udělala chyby, pocity vzteku a smutku. Je dobré mít někoho, s kým můžete mluvit a nemít pocit, že ho zatěžujete nebo obtěžujete, někoho, kdo vás vyslechne a nesklouzne k nadávkám na syna, kterého máte přes to všechno ráda a záleží vám na něm. Osobně věřím tomu, že je těžké najít někoho takového v rámci rodiny, kde jsou všichni citově angažovaní, i mezi přáteli, kteří pak nemají prostor sdílet s vámi hezké chvíle a radosti, protože veškerou pozornost spolknou potíže se synem. Věřím tomu, že jít do poradny je v takovém případě zcela na místě. Jsem ráda, že jste se tak rozhodla. Dopřejte si trochu pozornosti, naslouchání, péče a podpory - potřebujete ji a zasloužíte si ji.
Držím palce a přeji hodně sil.
S pozdravem,
Gabriela Minařík.