Pervitin
Jana
Dobrý den zjistila jsem že můj přítel bere pervitin..Ze začátku to zapíral.Pak se několikrát přiznal když jsem to na něm poznala..Změna chování nespavost a změna barvy v obličeji.Ráda bych mu pomohla ale nevím jsk.V poslední době tvrdí že je čistý že nic nebere..každý den kouři trávu a dnes jsem ho přistihla jak sedí v autě a je zasekaný do telefonu..nejí nespí někomunikuje z práce jezdí za lidmi co to berou..Jsem z toho už vyčerpána .Potrebovala bych poradit co s tím dělat..Jezdí jako řidič a rozváží balíky .Byl to hrozně hodný kluk a teď jako by se ztratil ..

Odpověděl: Markéta Kordová
Jano, dobrý den.
Jako první bych doporučila prostudovat základní informace pro rodiče a partnery, zde: http://www.drogovaporadna.cz/pro-rodice-a-blizke.html.
Dále by nebylo od věci někam zajít a vše co je aktuálně třeba zkonzultovat v osobním kontaktu, který poskytuje více prostoru. Pokud jste z Prahy, můžete se objednat přímo k nám (lze i prostřednictvím této poradny, stačí napsat Vaše časové možnosti) nebo sama na tel. 284 824 234 nebo 739 268 527 (v pracovních dnech 9,00 - 17,00).
V případě, že jste odjinud, uveďte, jaká města máte v dobrém dosahu, pokusíme se Vás co nejvhodněji nasměrovat na vhodnou pomoc u Vás.
Mějte se zatím hezky, MK