Pomoc
Máma
Dobrý den, jsem máma 17 leté holky a dnes jsem se dozvěděla, že má dcera kouří marihuanu a občas si i píchá, nevím co. Její stavy nálad delší domu tomu asi odpovídají. Problémy mezi sebou máme již od 15 let, ale stále jsme to přisuzovali změně školy, první lásce a pubertě. Toto byl pro nás s manželem šok. Nevíme, co máme dělat. Když jsme jí konfrontovali, tak vše popřela. Můžete nám prosím pomoci. Jsme z okolí Benešova

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás,
jako první doporučuji prostudovat základní informace pro rodiče, zde:
http://www.drogovaporadna.cz/pro-rodice-a-blizke.html
Dále by bylo rozumné vše více a podrobněji zkonzultovat v osobním kontaktu. Pokud se jedná o Benešov u Prahy, můžete se obrátit přímo na naši Poradnu pro rodiče. Sídlíme na Praze 1, Žitná 51, objednat se můžete na telefonních číslech: pevná linka: +420 284 824 234 mobil: +420 739 268 527 během provozní doby:
Pondělí
9 - 19
Úterý - čtvrtek
9 - 17
Pátek
9 - 15
Více informací o poskytovaných službách naleznete, zde: http://www.sananim.cz/o-nas-1/poradna-pro-rodice-ppr.html
Nebo přímo v Benešově využít služeb Centra adiktologických služeb:
Mgr. Dominika Púčiková, vedoucí
e-mail: pucikova@magdalena-ops.cz
mobil: 734 445 134
adresa: Nová Pražská 399, Benešov
PO - PÁ od 8:00 - 16:30
http://www.magdalena-ops.eu/cz/slu%C5%BEby-pro-z%C3%A1visl%C3%A9/ter%C3%A9nn%C3%AD-a-kontaktn%C3%AD-slu%C5%BEby/kontaktn%C3%AD-centra#Benesov
Pokud se jedná i jiný Benešov, upřesněte prosím přesnou lokalitu.
Mějte se zatím hezky, MK