Sebehana
Vivid dream
Dobrý den.
Můj přítel bere pervitin. Jsme spolu nekolik let,pořád. Plánujeme dítě a seknout s tím.
Dosud jsem věřila, že mě miluje a že by mi neublížil.
Až nedávno jsem našla smlouvu na tříměsíční pronájem u jedné rozvedené ženy s ditetem. Přitom bydlíme spolu. prý se tam zdržoval když jsem byla v práci (dělám na smeny).. vysvětlil mi to tak, že když si dá, musí si to dělat a vzrušuje ho, že jej u toho nachytá nějaká cizí žena. Má snad další úchylku/závislost o které nevím? Je možné, aby ho k tomu nutil perník? Mám mu věřit ??nebo mi spíš byl nevěrný a tohle si vymyslel?? Nebo je to možne že u něj pervitin probouzí exhibicionismus když nejsme spolu a zrovna se nemá jak jinak ukojit? Ale proč hnané takto do extrému???!! Vím, že kvůli tomu byl i na penzionech atd.. chci mu věřit a chci aby se z toho dostal. Ale co když je v tom jen nevěra? I když nechápu proč...dál to řešit nechce, stydí se. Sliboval, že se to už nestane, ale těžko věřit. Také na p někdy masturbuji, ale nejezdím kvůli tomu k nikomu do baráku... Díky za odpověď

Odpověděl: Amrit Sen
Vivid dream,
zdravím Vás, díky za důvěru. Chápu Vaše nejistoty, obavy, možná zklamání a strach z toho, co bude dál.
Vztah s uživatelem drog má svá úskalí a rizika vždy, bez výjimky a mnoho radosti z něj z hlediska dlouhodobějšího časového horizontu neplyne, a to i kdyby se dotyčný rozhodl svoje užívání řešit. O to náročnější to může být ve Vašem případě.
Pervitin, respektive jeho užívání, až příliš často obrušuje a dusí city, dar a schopnost milovat. U někoho probouzí, nebo podporuje nejrůznější touhy, včetně sexuálních a boří zábrany v jejich realizaci. Jestli jde o deviaci, máte partnerovi věřit, ani jestli je Vám věrný, nedokáže takto na dálku nikdo posoudit.
Nepíšete nic o tom, jaký vzah k drogám máte Vy a internetové poradenství má své limity. Neznám kontext Vašeho a vašich příběhů, nic bližšího... Nezlobte se tedy, že Vám nedám návod, jak natolik intimní situaci řešit, není nad osobní pohovor.
Proto Vám doporučuji vyhledat odbornou podporu a pomoc, situaci osobně probrat s pracovníky některé služby v dosahu, která poskytuje bezplatné poradenství a konzultace blízkým uživatelů návykových látek.
Znamená to zavolat do nejbližší adiktologické ambulance (ambulantního programu), AT poradny, kontaktního centra, nebo obdobného typu služby a domluvit si termín schůzky.
Při osobním pohovoru, po bližším seznámení se situací, Vám zkušený odborník doporučí konkrétní kroky, jak ji řešit, co užitečného můžete pro sebe i váš vztah podniknout, zároveň Vás upozorní na chyby, kterých byste se měla vyvarovat, bezplatně, lze i anonymně.
Uleví se Vám, možná otevřou oči, určitě neuzůstávejte na tak náročnou situaci sama. Získáte podporu, užitečné informace a seznámíte se s možnostmi, zda, a jak se lze pokusit podpořit motivaci přítele k pozitivním změnám, bez které se, má li váš vztah a životy nabrat šťastnější směr, neobejde.
Když napíšete, ve kterém, nebo poblíž kterého většího města bydlíte, rádi Vám potřebné kontakty obratem pošleme.
Jak je můžete, podle typu zařízení, služby, vyhledat sama, se dozvíte na stzránkách naší poradny, v rubrice Kontakty: http://www.drogovaporadna.cz/kontakty.html
Pokud jste z Prahy, nebo oklí, doporučuji Vám využít služeb naší specializované, bezplatné Poradny pro rodiče, partnery a osoby blízké:
Poradna pro rodiče, partnery a osoby blízké PPR SANANIM
Žitná 1574/51
110 00 Praha 1
mapa
Pevná linka: +420 284 824 234
Mobil: +420 739 268 527
E-mail: rodice@sananim.cz
Web: http://www.sananim.cz/o-nas-1/poradna-pro-rodice-ppr.html
Provozní doba:
Pondělí 9 - 19
Úterý - čtvrtek 9 - 17
Pátek 9 - 15
Užitečné odkazy:
http://www.drogovaporadna.cz/stimulacni-drogy/stimulacni-drogy-historie.html
http://www.drogovaporadna.cz/stimulacni-drogy/pervitin.html
http://www.drogovaporadna.cz/drogy-a-nemoci.html
http://www.drogovaporadna.cz/drogy-a-nemoci/psychicka-onemocneni-a-drogy.html
K drogám a sexu:
http://www.vice.com/cs/read/sex-na-drogach
http://drogy.org/index.php/pervitin/pervitin-a-sex
http://old.planovanirodiny.cz/view.php?cisloclanku=2009111803
http://www.drogmem.cz/sub/memy/sex-na-ilegalnich-drogach/
http://www.adiktologie.cz/cz/articles/detail/69/58/Sex-na-drogach
http://www.edekontaminace.cz/clanek/1/418/sexualita-a-drogy.html
http://www.edekontaminace.cz/clanek/6/57/muzi-zeny-drogy-a-sex.html
http://edekontaminace.cz/clanek/1/190/o-sexualnim-zivote-na-jehle.html
http://www.edekontaminace.cz/clanek/6/115/dekontaminace-i_2010-sex.html
http://docplayer.cz/996226-Sexualita-drogy-sbornik-odborne-konference-praha-31-brezna-1-dubna-2011.html
Přeji Vám i partnerovi vše dobré,
buďte na sebe i s plánováním dítěte, opatrná.
Držím palce, Amrit Sen.