Jak dostat partnera na odvikačku
Majki
Dobrý večer můj muž je závislí denně si dá 5 - 6 piv12 o víkendu i víc s nikým to neřeší a když mu říká celá rodina ať to řeší tvrdí že nechlasta jeho otec je alkoholik i babička poraďte jak sním jsme s Havířova děkuji

Odpověděl: Gabriela Koryntová
Zdravím vás,
díky za důvěru i za dotaz.
Chápu to tak, že byste ráda pomohla manželovi uvědomit si, že pití alkoholu v této míře, je rizikové pro jeho zdraví, a pro vás dále neúnosné. Takhle? Také předpokládám, že celá situace s pitím už nějakou dobu trvá a vyvíjela se postupně možná i několik let. Je to tak?
I z těchto důvodů bych vám spíše než nějaké tipy doporučila návštěvu poradny. Tam byste mohla mluvit o celé situace v širších souvislostech, podrobněji, ulevila byste si od zmatků, pocitů viny, bezmoci a vzteku a mohla popřemýšlet, "jak na manžela", resp. zvážit, jaké máte možnosti a jak by bylo dobré s manželem komunikovat, aby si svůj problém uvědomil.
Jednak se můžete tedy obrátit na
TERAPEUTICKÉ CENTRUM RENARKON O.P.S.
Vedoucí: Mgr. Břetislav Kantor
Adresa: Stojanovo náměstí 1, 709 00 Ostrava - Mariánské hory
Telefon: 595 782 122
Mobil: 724 154 239
Email: poradna@renarkon.cz
Sem byste mohla zajít jak sama, tak případně s manželem. Služby centra jsou poskytovány diskrétně a zdarma. Stejně jako další skupinová setkání.
Nebo můžete zajít na skupinu pro rodiče, kterou zajišťuje rovněž Renarkon. Samozřejmě tam můžete přijít i vy, jako manželka, nikoli rodič.
Skupina pro rodiče
Před prvním vstupem do skupiny požadujeme osobní kontakt s garantem skupiny Bc. Ladislavem Fabianem.
Skupina probíhá vždy co 14 dní v každou sudou středu od 18:00 do 19:30 hodin.
V sále Doléčovacího centra Renarkon, o.p.s., na ulici Mariánskohorská 1328/29 v Ostravě.
Bc. Ladislav Fabian
Telefon: 596 638 804, 602 438 631
E-mail: dc@renarkon.cz
Snad tedy alespoň takto. Budu ráda, když mi napíšete, jestli jste některý z nabídnutých kontaktů využila, nebo jak se situace vyvíjí.
S pozdravem,
Gabriela Minařík.