pomoc
frauboss
Dobrý den, potřebuji akutně zajistit pro svého 15letého syna bezpěčnou léčbu závislosti, dokud je to ještě možné. Co mám dělat jako mama, když mě mezi slovy prosí o pomoc a já už nevím na koho se víc obrátit? nyní mi doporučili detox a ihned v návaznosti léčebný pobyt...ale kde ho sehnat. V rodičovské poradně doporučili vás...Jaké jsou podmínky přijetí a kdy je možné nastoupit? Děkuji.

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás,
kdy je možné nastoupit Vám bohužel neumím říci, je potřeba se spojit s konkrétním zařízením (v odkazech níže kontakty a info o zařízení).
Dětský detox tel: 257 197 148 , 257 197 159 detox@nmskb.cz
https://www.nmskb.cz/pro-pacienty/ambulance/detoxikacni-centrum
Dále pak léčebná zařízení
Ambulance: http://www.sananim.cz/o-nas-1/adiktologicka-ambulance-a-adiktologicka-ambulance-pro-mladistve-aa.html
Pobytová léčba
TK Karlov: http://www.sananim.cz/o-nas-1/terapeuticka-komunita-karlov-tkk.html (příjem klientů od 16ti let)
TK White Light: http://wl1.cz/terapeuticka-komunita/#komu_je_urcena (od 15ti let)
Řevnice, Cesta Řevnice, Oddělení s výchovně léčebným režimem pro mládež ohroženou drogovou závislostí
DÚM a SVP Hodkovičky
Terapeutická komunita, pobytový program
Sádecká 169, Řevnice, 252 30
Zobrazit na mapě
Tel.: 257 721 795, 777 738 795
MUDr. Michaela Chrdlová
www: http://www.cestarevnice.cz/
Pokud byste stáli o osobní kontakt a více vše podrobněji probrat, můžete se objednat k nám do Poradny pro rodiče, sídlíme v Žitné 51 na Praze 1. Objednat se můžete v pracovních dnech na telefonech 420 284 824 234, 420 739 268 527.
Mějte se zatím hezky, MK