Partner zavysly na kokainu
Myska
Dobry,ano mluvila jsem s Vami vcera po telefonu,spis mi slo o to,zkusit mu otevrit oci tim,ze by jsi precetl nazor odbornika,proto jsem Vam psala vlastne vsechno co jsme si rekli,jen jsem nechtela uvadet rodice,aby ho to nenastvalo,na to je dost citlivy a pokud by si to precetl nevim zda by s nim byla potom rozumna rec. Dekuji

Odpověděl: Markéta Kordová
Opět Vás zdravím,
do telefonu jste mi neřekla, že jste v partnerem kokain užívala také. V tom případě, je to mnohem složitější situace a také mnohem nebezpečnější pro Vás. Máte potřebu přítele zachraňovat, nezlobte se, ale mám takový pocit, že pomoc potřebujete teď především Vy. Nejednou se stalo, že se lidé dostali do závislosti přesně za takových okolností, jako jste popsala - pomáhali závislému partnerovi, a nakonec skončili s tímto problémem sami. Byla bych upřímně nerada, kdyby se něco takového stalo Vám...
Soustředíte veškerou pozornost a energii na přítele, na jeho záchranu, ale dle toho, co jste mi řekla a napsala to vypadá, že o tu pomoc ani v tuto chvíli nestojí. Zapomínáte na sebe a možná jste si ani nevšimla, že máte problém také...
Omlouvám se za nepříjemná slova, věřte mi, raději bych Vám napsala něco úplně jiného.
Neumím si představit, jak tyto problémy řešit v zahraničí, kde právě jste. Pokud zvládnete v jiné řeči mluvit o tom, o čem je třeba, doporučuji se co nejdříve obrátit na nějaké pomáhající zařízení. Pokud ne, zvážila bych návrat do Čech, kde jsou možnosti, jak Vám pomoci.
Nechci Vás do ničeho tlačit, ale zkuste nad tím popřemýšlet. Mějte se zatím hezky a držte se!
Markéta