marihuana
Romana
Dobrý den, syn 26let chce přestat kouřit trávu.Sám od sebe, nikdo ho nenutil.Kouří jí cca 10 let každý den.
Myslí si, že to zvládne sám ev. vezme Xanax 1tbl. Je pak nějaká šance,pokud by mu bylo stejně zle, se dostat do nějakého centra k lékaři?? A v Praze třeba kde?? Na internetu toho moc není, je tam hlavně Plzeň. Moc děkuji za radu , odpověď.

Odpověděl: Markéta Kordová
Romano, dobrý den.
Syn se může obrátit na náš Denní stacionář, kde máme skupinu pro uživatele konopných drog.
Denní stacionář nově nabízí specifický program pro uživatele konopných drog - THC program.
Jde o ambulantní program určený pro uživatele konopí starší 16 let, který poskytuje poradenství a léčbu ohroženým důsledky užívání především konopných drog.
Služby jsou poskytovány bezplatně, případně i anonymně.
Cíle programu:
• Minimalizovat dopady užívání konopí
• Dosáhnout trvalé abstinence nebo kontrolovaného užívání
• Zvyšování náhledu na problémové užívání a náhledu na roli, kterou droga v životě klienta hraje
• Získání dovedností k dosažení a udržení abstinence
Cílová skupina:
1. Primární užívání drogy THC (ostatní NL a alkohol dle posouzení)
2. Osoby starší 16 let
Skupina pro uživatele THC - každý čtvrtek v 17.30
Nízkoprahová skupina - klienti mohou vstoupit do skupiny bez předchozího objednání na základě dodržení následujících pravidel:
• Nebýt akutně intoxikován
• Dodržovat mlčenlivost
• Zákaz verbálního a fyzického násilí
• Zákaz manipulace s drogou uvnitř a před prostory Denního stacionáře
Individuální program
Klienti mohou vstoupit do programu po předchozím kontaktu na nízkoprahové skupině nebo individuálním setkání.
Frekvence: 1x týdně dle domluvy, 45 min
Délka: 3 měsíce
Kontakt pro zájemce:
Telefon: 605 212 175
E-mail: thcgroup@sananim.cz
Denní stacionář, SANANIM
Janovského 26
Praha 7
(nedaleko Veletržního paláce, mezi zastávkami tramvaje Strossmayerovo náměstí a Výstaviště - vchod se zvonkem přímo z ulice)
mapa
http://www.sananim.cz/o-nas-1/denni-stacionar-dst.html
Jinak doporučuji velkou opatrnost co se týče Xanaxu, má silný závislostní potenciál!
Stačí to takto?
MK