Závislost na amfetaminu
Daniel
Dobrý den, dnes jsme se dozvěděli že dcera šňupe nějaký nespecifikovaný prášek bílé barvy a k tomu bere tramal a zolpidem. Dle informaci to trvá cca půl roku. Vůbec nevíme na koho se obrátit a jak to řešit, prosíme o radu.
Děkujeme

Odpověděl: Amrit Sen
Danieli zdravím,
díky za důvěru. Chápu Vaše znepokojení a odůvodněné obavy o syna. Prvním krokem, který byste jako rodina měli podniknout, je zatelefonovat a objednat se, tedy aspoň Vy s paní, pokud nejste na péči sám, na konzultaci s odborníky.
Znamená to v dohodnutém termínu zajít do nejbližšího zařízení, které poskytuje bezplatné služby, podporu a poradenství rodičům a blízkým uživatelů návykových látek, například do adiktologické ambulance, AT poradny, nebo kontaktního centra, kde Vám po bližším seznámení se situací zkušení odborníci doporučí konkrétní kroky, které můžete podniknout a jak ji řešit.
Když napíšete ve kterém, nebo poblíž kterého většího města bydlíte, rádi Vám kontakty na konkrétní bezplatné služby obratem pošleme.
Jak je můžete podle oblasti a typu zařízení vyhledat sám, sami, se dozvíte na na webu Národního monitorovacího střediska pro drogy a drogové závislosti v rubrice Mapa pomoci na www.drogy-info.cz, podobně i v Databázi kontaktů na Drogovém serveru www.drogy.net/databaze-kontaktu.
Užitečné odkazy:
http://www.drogovaporadna.cz/kontakty.html
http://www.drogovaporadna.cz/pro-rodice-a-blizke.html
http://www.drogovaporadna.cz/pomoc-a-lecba.html
Pokud jste z Prahy, nebo okolí, objednejte se na pohovor do specializované Poradny pro rodiče PPR SANANIM, případně do naší adiktologické ambulance v Žitné, nebo Kontaktního centra SANANIM na Smíchově.
Kontakty na naše pražské služby najdete zde: http://www.sananim.cz/
Přeji Vám, synovi i rodině vše dobré,
Amrit Sen.