Shizofrenie a nasledek drog
xxxxxxxxxxx
Muj bratr je v nemocnici pod dohledem specialistu a prave nam sdelili ze bude na dozivoti s tabletami, jelikoz maji duvody rict ze tim co prochazi je Sizofrenie!
Vime ze bral lehke drogy a takove co byli bez jehel.
Ma sanci se z toho dostat, a do jake kliniky by mel jit, jelikoz v nemocnici, jiz udelali vse.

Odpověděl: Markéta Kordová
Dobrý den,
píšete, že je bratr v nemocnici, předpokládám, že na psychiatrii, pokud mu diagnostikovali schizofrenii. Těžko dělat objektivní závěry touto cestou, přes internet, s minimem informací. Asi by Vám více řekl jeho současný ošetřující lékař, který ho má teď v péči. Určitě by Vám i lépe doporučil co by bylo vhodné dál. Doporučuji se obrátit přímo na něj. Pokud byste poté potřebovali nějaké kontakty, napište prosím více informací (lze využít i skrytá poznámka, ta není součástí veřejné části webu) a také větší města, která máte v dosahu.
Mějte se zatím hezky, MK