Hasis
Apart
Dobrý den, našla jsem v koši opalene alobalove papirky, poté co jsem se na to prítele zeptala, řekl mi, že užívá hašiš kouřením v uzavrene koupelne. Alobal však vůbec nebyl cítit marihuanou a ani samotná koupelna. Je tedy možné, že zápach z toho vůbec není nebo přítel užívá něco jiného? Již v minulosti se potýkal s drogovou závislostí. Predem dekuji za odpoved.

Odpověděl: Amrit Sen
Apart, zdravím Vás,
díky za důvěru. Omlouváme se, ale takto na dálku nedokážeme určit, co Váš přítel užívá.
Kromě hašiše, který se z alobalu zas až tak často nekouří, pokud by šlo o THC, mohly by to být spíše tzv. "Fénixovy slzy", tedy olej z konopí, který extrahovaný pro kouření, v Čechách mnoho lidí neužívá.
Po hašiši i "slzách", tím spíš v koupelně, by měla nějaký čas zůstávat pachová stopa, respektive relativně příjemná vůně. Nemusí to tak ale být, pokud máte v koupelně dobré odvětrávání.
Daleko častěji se v našich krajích kouří z alobalu heroin, po kterém však na rozdíl od "voňavého" oleje, nebo hašiše, zůstává poměrně výrazný, nepříjemný zápach, který se vsakuje i do oblečení, ručníků, atd..
Jinak je tomu z pervitinem, jehož kouření z alobalu je u nás poměrně rozšířené, po něm naopak žádný zápach, ani vůně, nezůstává...
Asi jsem Vás neuklidnil, kdybyste ještě něco potřebovala, včetně kontaktů na služby a zařízení, kde si o situaci můžete důvěrně promluvit a poradit se, jak dál, napište nám, nebo volejte na:
Poradenská linka SANANIM
+420 602 666 415,
která je v provozu každý všední den od 13 do 17 hodin.
Užitečné odkazy:
http://www.drogovaporadna.cz/pro-rodice-a-blizke.html http://www.drogovaporadna.cz/o-drogach-obecne.htmlhttp://www.drogovaporadna.cz/konopne-drogy-uvod/konopne-drogy.htmlhttp://www.drogovaporadna.cz/stimulacni-drogy/pervitin.htmlhttp://www.drogovaporadna.cz/opiaty/heroin.html
Přeji Vám i příteli vše dobré,
Amrit Sen.