jak poznám,že bere drogy?
Kamil
Zdravím,,jak poznám ze přítelkyně bere drogy(pervitin)?její chování je pokaždé jinaci.Má výkyvy emocí..střídá se ticho s nadměrným mluvenim.ve většině situacích nosí sluneční brýle(i při návštěvě obchodaku)a říká ze nemá ráda oční kontakt s lidmi.Na fotkách měla rozšířené zorničky,přesně jako po užití pervitinu.videl jsem víckrát Rozsirene zorničky když si sundala Sluneční brýle,její zorničky byli hodně roztáhlé a netypické.Všiml jsem si toho hned protože jsem takové oči neviděl nikdy.Má také známé kteří berou drogy,vyzná se v ceně,účinku na organismus a pod.Na otázku jestli bere drogy řekla ze ne,a začala se obhajovat,byla taková nejistá a pak řekla ze nemůže brát drogy,ze daruje pravidlně krev.chtela mě přesvědčit ze nebere nic..jsem z toho zoufalý,mám ji rád a chci se ujistit ze je cista

Odpověděl: Amrit Sen
Kamile, zdravím Vás,
díky za důvěru. Chápu Vaše znepokojení, ale odpusťte, takto na dálku nedokážeme my, ani jikdo jiný posoudit, jestli Vaše přítelkyně užívá drogy, respektive pervitin, byť tomu mohou poskytnuté informace nasvědčovat. Nejsem si jistý, jestli správně chápu, jste s dotyčnou v partnerském, nebo přátelském vztahu?
Pokud byste měl zájem, mohu nabídnout bezplatnou poradenskou konzultaci v některém zařízení, které poskytuje služby blízkým uživatelů návykových látek, je na Vás, jestli zvolíte adiktologickou ambulanci, AT poradnu, kontaktní centrum, nebo obdobné zařízení.
Jestli ano, je třeba se nejdřív telefonicky objednat a domluvit si termín. Při konzultaci, po podrobnějším seznámení se situací se určitě dozvíte více, není nad osobní pohovor. Zkušený odborník Vám v případě zájmu doporučí konrétní kroky, užitečné především pro Vás a upozorní na chyby, kterých byste se měl vyvarovat, pokud se rozhodnete ve vztahu setrvávat a pokoušet se jej kultivovat.
Když napíšete, ve kterém, nebo poblíž kterého většího města bydlíte, rádi Vám potřebné kontakty obratem pošleme, služeb je možno využít i anonymně.
Jak je podle oblasti a typu zařízení můžete vyhledat sám, se dozvíte na stránkách naší poradny, v rubrice Kontakty: http://www.drogovaporadna.cz/kontakty.html
Pokud jste z Prahy, nebo okolí, můžete se objednat do naší specializované bezplatné poradny:
Poradna pro rodiče, partnery a osoby blízké SANANIM
Žitná 1574/51
110 00 Praha 1
Pevná linka: +420 284 824 234
Mobil: +420 739 268 527
E-mail: rodice@sananim.cz
Web: http://www.sananim.cz/o-nas-1/poradna-pro-rodice-ppr.html
Provozní doba:
Pondělí 9 - 19
Úterý až čtvrtek 9 - 17
Pátek 9 - 15
Užitečné odkazy:
http://www.drogovaporadna.cz/pro-rodice-a-blizke.html
http://www.drogovaporadna.cz/o-drogach-obecne.html
http://www.drogovaporadna.cz/stimulacni-drogy/stimulacni-drogy-historie.html
http://www.drogovaporadna.cz/stimulacni-drogy/pervitin.html
http://www.edekontaminace.cz/clanek/1/69/pervitin-pernik-piko-pecko-parno-peri-bily-snih-ice-czecho-speed-hromady-cary-.html
http://www.magazin-legalizace.cz/cs/articles/detail/839-pecko-peri-pergo-piko-parno
http://www.adiktologie.cz/cz/articles/detail/72/2788/Akutni-ucinky-metamfetaminu
http://www.drogovaporadna.cz/drogy-a-nemoci.html
Kdybyste se ještě potřeboval doptat, jsme tu pro Vás.
Přeji Vám vše dobré, pevné nervy,
Amrit Sen.