alkohol
Alena
Dobrý den, Prosím o radu, co máme dělat se synem a vnukem, kteří hodně pijí a to společně.
Je to 2 a půl roku co nám tragicky zemřel druhý vnuk . dvojče. Od té doby pijí tak, že to ničí celou rodinu.
Jsem babička a matka a již nevím jak dál žit. Jsme s manželem připraveni jim všestranně pomoci. Syn již projevil zájem o nějakou léčbu, vnuk zatím neví co dál.
Poraďte nám prosím nějakou efektivní léčbu. Děkuji. Babička

Odpověděl: Markéta Kordová
Aleno, zdravím Vás,
můžete se obrátit na naši specializovanou Poradnu pro rodiče, partnery a blízké a vše co je třeba zkonzultovat v osobním kontaktu. To se mi zdá jako nejrozumnější řešení. Poskytujeme bezplatné služby, mohou být i anonymní. Stačí se jen objednat na uvedených číslech. Pokud se nedovoláte hned, buďte prosím trpělivá, v době, kdy kolegové hovoří se svými klienty, telefony nezvedají. Když budete volat na mobil, zavolají zpět hned, jak to bude možné. Můžete se klidně odkázat na mě.
Poradna pro rodiče, SANANIM
Žitná 1574/51
Praha 1
mapa
Tel: 284 824 234, 739 268 527
Email: rodice@sananim.cz
Provozní doba: 9,00 - 17,00 (po domluvě lze i v jinou dobu)
http://www.sananim.cz/poradna-pro-rodice-(ppr)/co-nabizime.html
http://www.sananim.cz/poradna-pro-rodice-(ppr)/poslani.html
http://www.sananim.cz/poradna-pro-rodice-(ppr)/nase-cile.html
http://www.sananim.cz/poradna-pro-rodice-(ppr)/prijem-klientu.html
Mějte se hezky, Markéta Kordová