Jak dlouho je thc v moči.
Andilek
Dobrý den, cca pul roku nezletila dcera kourila marihuanu,dala jsem jí poslední šanci. Každou neděli děláme testy na thc z moči a stále je pozitivní už 26 den od posledního užití drogy, je to možné? Nebo lže a při venčení psa v tom pokračuje s tou partičkou dále. Nevím jestli věřit. Co dělat dál. Je hodně rozdílných článků o thc v moči, ale zda se mi to dlouhé. Jen se bojím že lže. Děkuji za jakoukoliv radu nebo názor, popřípadě pomoc nebo kontakt na osobu, která by pomohla, poradila a né mě hned tahala po sociálkách.

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás,
možné to je, THC se drží v organismu oproti jiným drogám poměrně dlouho. Níže uvádím orientační údaje.
Detekce moč = 1 až 30 dní (lze i déle u každodenních uživatelů, při konzumaci občas do 14 dní)
Detekce krev = do 14 dní (při občasném užití cca týden)
Detekce sliny = jako u krve
Podotýkám, že jde o orientační údaje, jelikož je to vždy velmi individuální záležitost. Doba záchytu se odvíjí především od intenzity a od frekvence předešlého užívání, velikosti dávek, množství obsažených účinných látek (tedy kvalita konkrétní drogy) a na individualitě metabolismu. Také nejde opomenout skutečnost, že právě THC se usazuje v tucích, z nich se postupně uvolňuje do organismu a tam metabolizuje. Metabolity u běžně dostupných a používaných testů ukážou pozitivní výsledek oproti jiným drogám poměrně dlouho. To znamená, že dotyčná testovaná osoba nemusí být přímo pod vlivem drogy, nicméně je to důkaz, že v posledních dnech byla droga konzumována.
Pokud byste celou situaci ráda s někým konzultovala, můžete se obrátit na naši Poradnu pro rodiče (bezplatně, nezávazně, bez obav, že bychom někam něco hlásili). Stačí se jen objednat na uvedených číslech. Pokud se nedovoláte hned, buďte prosím trpělivá, v době, kdy kolegové hovoří se svými klienty, telefony nezvedají. Když budete volat na mobil, zavolají zpět hned, jak to bude možné. Můžete se klidně odkázat na mě.
Poradna pro rodiče, SANANIM
Žitná 1574/51
Praha 1
mapa
pevná linka: +420 284 824 234
mobil: +420 739 268 527
e-mail: rodice@sananim.cz
Pondělí
9 - 19
Úterý - čtvrtek
9 - 17
Pátek
9 - 15
http://www.sananim.cz/o-nas-1/poradna-pro-rodice-ppr.html
Mějte se zatím hezky, kdyby bylo třeba, ozvěte se.
S pozdravem, Markéta Kordová