heroin
rola
Dobrý den, syn ( 28 let )užíval cca 4-5 měsíců heroin, kouřil ho z alobalu. Ted se rozhodl s tím skoncovat a už je 3 týdny bez drog..vše zvládl dobře, jen stále přetrvávají potíže se zvracením, zvrací několikrát denně, nic v sobě z jídla neudrží...vím, že abstinenční příznaky jsou kruté a zvracení k tomu patří,vyhledala jsem si na internetu průběh a všude píší, , že po týdnu abstinence by měly tyto problémy slábnout a ustupovat. Tak se chci jen ujistit a uklidnit, že to ještě stále patří k odvykání a trvá to u někoho déle,že je to běžné a nemůže to být jiná zdravotní příčina, že by si něco tím užíváním poškodil a radči by měl navštívit lékaře. Je mi jasné, že pokud by šel k lékaři, musel by mu říci pravdu, měl by záznam a to by jsem nerada. Děkuj za odpověd

Odpověděl: Markéta Kordová
Dobrý den,
je pravdou, že vše, co se týká užívání drog, stejně tak jejich vysazování, může být dost individuální. Ale bohužel, nemůžeme tímto způsobem přes internet objektivně vyhodnotit, zda co to se děje se synem je běžné s ohledem na vysazení nebo zda se jedná i něco jiného, co třeba s drogami nesouvisí. Nejrozumnější by bylo samozřejmě navštívit lékaře. Chápu, že se Vám do toho moc nechce. Netuším, kde žijete, potažmo syn. Pokud jste z Prahy, můžete se obrátit na naše Kontaktní centrum pro uživatele drog, kde pracuje i zdravotní personál, včetně lékařů. Služeb K-centra se dá využít nezávazně, zle i anonymně (také bezplatně), níže kontakt.
Káčko je sice otevřeno každý den, včetně víkendů a svátků. V případě, že by syn u nás návštěvu zvažoval, bylo by lepší si do K-centra nedříve zavolat a domluvit se, kdy může přijít, aby se trefil, co doby, kdy tam nějaký lékař bude.
Kontaktní centrum, SANANIM
Na Skalce 819/15
Praha 5, Smíchov
mapa
poradenská linka: 602 666 415
(po - pá 13 - 17)
mobil: 605 240 501
e-mail: kacko@sananim.cz
facebook: www.facebook.com/kacko/
Káčko má otevřeno 365 dní v roce - nemoc závislost nemá víkendy ani dovolenou.
Pondělí
13 - 20
Úterý
9 - 20
Středa
13 - 20
Čtvrtek
9 - 20
Pátek
9 - 20
Víkendy a svátky
13 - 20
http://www.sananim.cz/o-nas-1/kontaktni-centrum-kc.html
Nejenom, že zde může své zdravotní potíže zkonzultovat, také by bylo rozumné, aby byl v kontaktu s odbornou pomocí, nebude to mít teď snadné a je rozumné svou závislost řešit.
S pozdravem, MK