Drogy
sona
Dobrý den. Docela přesně vím, že syn byl, je uživatelem marihuany. Mám však velkou pochybost na kterou hledám odpověď. Při jedné z návštěv, kdy tu
spal jsem v náprsní kapse bundy objevila skleněnou trubičku - cca 5 cm, o něco delší drátek a dva malé sáčky (menší než porcovaný cukr ). Lituji, že jsem to neofotila - asi ze strachu. Je možné, že v sáčku byl prostředek proti pálení žáhy ? Chci s ním na toto téma vést rozhovor.

Odpověděl: Nikol Spůrová
Dobrý den, Soňo,
takto na dálku je těžké analyzovat, o jakou látku mohlo jít. Myslím, že ani fotografie by to přesně nedokázala určit. Otázkou je, co byste s odpovědí udělala. Možná není tak úplně podstatné, o jakou látku se jedná, ale samotný fakt, že máte o syna obavy a pravděpodobně nějaké drogy užívá. Co se týče pomůcek, mohlo jít o šňupací trubičku, či trubičku k inhalaci.
Najděte si se synem společný čas a zkuste si otevřeně a v klidu promluvit. Základní vodítko jsem Vám zasílala v předchozím odkaze. Pro jistotu přikládám znovu: http://www.drogovaporadna.cz/pro-rodice-a-blizke.html
Vím, že to není jednoduchá situace a máte mnoho otázek. Je dobré nebýt v tom úplně sama. Nemějte strach se obrátit na kolegy z poradenského centra a celou situaci s nimi probrat. Pokud by se podařilo, je možné k nim zajít i společně se synem.
Držím Vám palce, ať vše dobře dopadne.
S pozdravem,
Nikol Spůrová