Stihy
Ramiz
Dobrý den ,
Včera sem se vás ptal na bratra který má stihy že se mu někdo napojil do telefonu a sledují ho přes Televizí,
Celou noc sem sním chodil po ulici aby nikoho nenapadl a neměl s toho problémi opakovaně sem volal policie ČR ale ta stim nemůže nic dělat jelikož nikomu neublížil ,
Dnes se mi konečně podařilo ho uklidnit a trochu si uvědomil že možná fakt blbne následně však znovu tvrdil že sem agent a sem spojený proti němu s lidmi.
Momentálně spí a moje otázka zní je šance nebo jaká pravděpodobnost je že tyhle halucinace budou pokračovat i poté co se probudí?????

Odpověděl: Mája Chytrá
Dobrý den,
vzhledem k tomu, že tyto stavy už nějakou dobu přetrvávají, je celkem vysoká pravděpodobnost, že budou pokračovat i po probuzení. Opravdu doporučuji co nejdříve kontaktovat psychiatra, pomůžete tím nejen sobě, ale i bratrovi, který se cítí ohrožený. To, že jste se začlenil do jeho bludu - jste agent, je bohužel celkem běžné. Může se stát, že bratr v tomto rozpoložení, kdy je svět proti němu (včetně vás), bude jednat agresivně. Doporučuji bratra přivézt na akutní příjem psychiatrické nemocnice v okolí. Vysvětlíte jim, že máte obavy o jeho bezpečnost (a asi i ostatních, když ho musíte hlídat, aby nikoho nenapadl?), popíšete také, co se s bratrem děje. Vhodně nastavená medikace může pomoci opravdu rychle. Dokonce je vysoká pravděpodobnost, že pokud bratr nebude v užívání návykových látek pokračovat, bude do budoucna v pořádku.
Pokud potřebujete poradit, kam bratra odvézt, napište, z jakého jste okresu. Napíšu Vám nejbližší psychiatrickou nemocnici. Případně se ptejte na cokoli jiného.
Držte se,
Mája