Pervitin
Veronika
Dobrý den , mám dotaz ohledně manžela ,zajistila jsem před pul rokem ze bere pervetin , jsem si na prostoru jista ze ho kouří pres alobal , a můj dotaz zní jak mu nejlépe pomoc a pochopit ho a vysvětlit mu at s tím sam přestane máme spolu 4 děti jsme spolu 18 let a s toho 9 let manželé ,jsem na pokraji zhroucení protože s nama vůbec nekomunikuje a pokud může se nám vyhýbá , ztratil zájem se o nás jako rodinu starat a akorát nás zavádí jen do problémů které se mnou nechce řešit , už opravdu nevím co mám delat .Děkuji za odpověď

Odpověděl: Dana Pěčová
Dobrý den,
z toho, co píšete, jste ve velmi obtížné situaci. Manžel s Vámi nekomunikuje, nicméně po něm můžete vyžadovat pomoc v domácnosti, finanční podporu,...oddělený majetek v manželství, aby Vás nezatáhl do ev. exekucí,...
Každopádně, posílám odkaz na Poradnu pro rodiče SANANIM tel. 284 824 234 nebo mobil 739 268 527 více zde: http://www.sananim.cz/o-nas-1/poradna-pro-rodice-ppr.html.
Nebo případně další možnosti můžete vyhledat na www.drogy-info.cz v rubrice Mapa pomoci, kde si můžete podle lokality bydlení vyhledat adiktologickou ambulanci nebo pomoc pro rodinné příslušníky.
Myslím si, že potřebujete podporu, abyste se v současné situaci zorientovala a zjistila, co můžete dělat Vy, pokud v Vámi manžel nekomunikuje.
Přeji hodně štěstí, hezký den, Dana Pěčová