Jak se dopatrat pravdy
Kamila
Dobrý den,
měla sem partnera, který bral pervitin. Nemám žádné zkušenosti s drogami a tudíž sem si myslela, že má psych. problémy. Po zjištění pravdy sem se snažila nás vztah zachránit. Bohužel nešlo to. Odstěhovala sem se (i s dětmi). Nyní mám přítele. Bývalý partner o něm tvrdí, že bere drogy. Já si na něm ničeho nevšimla. Je mi z celé situace uzko a nevím, jak se zachovat. Jak se dopatrat pravdy.

Odpověděl: Dana Pěčová
Dobrý den,
popisujete svou poměrně obtížnou situaci.
Na základě své zkušenosti s býv. partnerem byste si všimla změn v chování partnera, výkyvů nálad, nadměrné nespavosti a naopak spavosti, nezájmu o společný život a zájmy, které máte.
Také bych přemýšlela o tom, proč Vám to býv. partner říkal, odkud má tyto informace, zda s Vámi nemanipuluje, protože může žárlit.
Pokud můžete s partnerem otevřeně hovořit o tom, co Vám říkal předchozí partner,  o tom, že máte strach o Váš vztah, kde není místo pro drogy, máte z části vyhráno.
Chápu, že žít ve vztahu s tím, že nemohu druhému důvěřovat, je velmi obtížné.
Přeji hodně štěstí, Dana Pěčová