Pervitin
Ela
Dobrý den,můj syn je již plnoletý a pracuje bydlí sám už 2roky šňupe pervitin a kouří trávu,dřív se snažil mlžit když jsem se ho ptala jestli v tom stále litá tvrdil že ne nedávno se mi začal povídat jak už se bez toho nedá být a že na to pořád myslí a říkal jak ho bolí zuby a že se mu kazí že má vřídky v ústech krku je hrozně hubený na svou výšku stále se mu snažím vysvětlit že když bude mít vůli a půjde na léčení že to zvládne jediné co mi odpoví je že nemá důvod přestat přitom to není pravda když s ním mluvím tak velmi opatrně dřív jsme měli úžasný vztah připadá mi to že když se mi s tím svěřuje že volá o pomoc jen nevím jak mu pomoci, protože vím že on sám na to musí přijít že je to cesta do pekla nechci o svého syna přijít úplně je možné s tím něco dělat?Jezdí k nám co 14dni a je velmi hodný je moc rád že mě i sestru vidí předem vám děkuji za odpověď E.

Odpověděl: Dana Pěčová
Dobrý den,
váš syn je pravděpodobně závislý, proto mu síla vůle jenom nestačí.
Hovořte s ním, co a jak by potřeboval, že ho podpoříte, pokud půjde do léčby, že důvod, proč přestat může být ten, že ničí sebe a ničí vaše vztahy.
Můžete mu pomoci při hledání kontaktů do léčby, nabídnout mu doprovod. Popřípadě, s ním zajít do poradny pro rodiče a blízké, kde budete mít prostor k tomu, co budete potřebovat. Nebo můžete do Poradny začít chodit sama a začít pracovat na tom, jak syna motivovat k léčbě.
Pokud jste z Prahy a okolí, posílám kontakt na Poradnu pro Rodiče SANANIM tel. 284 824 234 nebo mobil 739 268 527.
Více zde: http://www.sananim.cz/o-nas-1/poradna-pro-rodice-ppr.html
Nebo na www.drogy-info.cz najdete pomoc dle svého bydliště v rubrice Mapa pomoci.
Přeji hodně štěstí, Dana Pěčová