Komunita/lecba
Mrt
Zdravim,
kamarad je rozhodnuty zmenit svuj zivot, avsak v komunite lidi kde se pohybuje to neni zrovna snadne. Rad by vyhledal pomoc ve forme delsiho pobytu nekde v lecebne. Zitra si jde pro doporuceni do Kcentra. Avsak jeste jsme nezjistili, kdy by mohl byt mozny nastup. Tyden/dva jsou jeste v pohode, ale nebylo by fajn aby se utapel v pochmurnych myslenkach v komunite spatnych lidi. Muzete me doporucit kam se vrtnout? Nasli jsme lecebnu cerveny dvur. Prisla nam sympatická. Rano budeme vedet jak jsou na tom. I presto bych potreboval nejake rady kde to pripadne zkusit a stojí to za to. Nechci aby sel do nejake komunity kterou vedou scientologovenebo podobne organizace.
Dekuji

Odpověděl: Markéta Kordová
Dobrý den,
pokud jde kamarád do K - centra pro doporučení, doporučuji požádat pracovníky Káčka, aby mu dali seznam léčeben a terapeutických komunit (předáváme klientům pouze kontakty na odborná certifikovaná zařízení) a se zprostředkováním léčby by mu pomohli.
Červený Dvůr je velmi dobrá léčebna, ale podle mích posledních informací se čeká na přijetí v rádu měsíců (4 až 6 měsíců) - je třeba být zařazený v pořadníku a docházet na předléčebné poradenství.
Dále se můžete mrknout na terapeutické komunity, např:
http://www.sananim.cz/o-nas-1/terapeuticka-komunita-nemcice-herman-tkn.html
https://wl1.cz/terapeuticka-komunita/
http://www.magdalena-ops.eu/cz/slu%C5%BEby-pro-z%C3%A1visl%C3%A9/l%C3%A9%C4%8Dba/terapeutick%C3%A1-komunita
https://advaitaliberec.cz/terapeuticka-komunita/
https://podaneruce.cz/centra-sluzby/terapeuticka-komunita-v-podcestnem-mlyne/
Pokud se budete potřebovat na něco doptat, tak klidně ještě napište nebo se obraťte na Kontaktní centrum.
Mějte se zatím hezky, přeji kamarádovi dostatek sil!
Za Drogovou poradnu, Markéta Kordová