Substituce
Lucie
Dobrý den,
mám známou, která čeká na substituci v ČB. Bohužel to zatím nevypadá moc dobře a já bych jí chtěla pomoct najít nějakou, kde berou ihned. Vy máte jistě přehled, tak mě napadlo se Vás zeptat. Nevíte, zda někde berou téměř ihned? Známá je z Prahy, naposledy chodila 1.5 roku v Praze do Prevcentra, odkud ji v květnu vyřadili (za natáčení v centru, moč měla čistou).
Děkuji za odpověď,
Lucie

Odpověděl: Anna Novotná
Dobrý den, Lucie,
děkujeme za Váš dotaz a za snahu Vaší známé pomoci.
Bohužel nemáme přehled o pořadnících a volných místech v substitučních léčbách, ale vložím Vám sem odkaz na Mapu pomoci, ve které lze dohledat kontakty na substituční programy v celé ČR. Ty je  následně možné  oslovit a zjistit jejich kapacitu a možnosti příjmu nových klientů.
Pokud je Vaše kamarádka v kontaktu s některým z pražských Kontaktních center, určitě by jí zde v hledání nejvhodnější a nejdostupnější substituční léčby  mohli pomoci.
Odkaz na Mapu pomoci zde: https://www.drogy-info.cz/mapa-pomoci/?t=12&r=#result
Držím palce a za Drogovou poradnu zdravím
Andula Novotná