Puberťák hulí travu
Eva
Dobrý den,u mého 15ti letého syna jsem zjistila že hulí trávu, tají to pre de mnou. V poslední době má problémy s jídlem a nechutenstvím. Ráno zvrací. I třikrát za týden. Nedá si domluvít s pravidelným jídlem. Jsem bezradná a mám o něho strach. Co dělat? Děkuji Eva

Odpověděl: Nikol Spůrová
Dobrý den, Evo,
děkujeme za Váš dotaz. Chápu Vaši obavu o syna. Poskytnout Vám jednoduchou radu je dosti komplikované.
Doporučuji Vám navštívit nějaké odborné zařízení, kde se věnují i rodinným příslušníkům uživatelů drog. V rámci osobní konzultace můžete vše podrobněji probrat, doplnit si informace, naplánovat vhodné kroky a také získat podporu pro sebe.
Nevím, kde žijete a zde je pro Vás Praha dostupná, pokud ano, můžete se obrátit přímo k nám.
Poradna pro rodiče, partnery a osoby blízké, SANANIM
Žitná 1574/51
Praha 1
mobil: +420 739 268 527
e-mail: rodice@sananim.cz
http://www.sananim.cz/o-nas-1/poradna-pro-rodice-ppr.html
Pokud nejste z Prahy, tak napište, jaká města máte poblíž, zašleme Vám kontakt jinam.
S pozdravem,
Nikol Spůrová