Otec požívá marihuanu
Lulu
Dobrý den, chtěla bych nějakou pomoc. Jsem už bezradná... Otec našeho nezletilého syna ( 3 ) velmi často kouří marihuanu, a také si dá občas pervitin.. nikde není záznam nic, a m strach mu syna dávat.. nevíte jak se toto dá řešit anonymně?. Protože já se ho bojím, stále mi vyhrožuje zlomením vazu atd...bojím se že kdyby zjistil že toto jde odemne, nedopadlo by to dobře.. děkuji za jakoukoliv radu a pomoc..

Odpověděl: Nikol Spůrová
Dobrý den, Lulu,
děkujeme za Váš dotaz a důvěru. Nejste ve vůbec jednoduché situaci a chápu Vaši obavu o sebe i Vašeho syna. Bohužel univerzální rada neexistuje.
Doporučuji Vám navštívit nějaké odborné zařízení, kde se věnují partnerům a rodinným příslušníkům uživatelů drog. V rámci osobní konzultace můžete vše podrobněji probrat, doplnit si informace, naplánovat vhodné kroky a také získat podporu pro sebe. Tu si určitě zasloužíte.
Nevím, kde žijete a zde je pro Vás Praha dostupná, pokud ano, můžete se obrátit přímo k nám a není problém ani anonymně.
Poradna pro rodiče, partnery a osoby blízké, SANANIM
Žitná 1574/51
Praha 1
mobil: +420 739 268 527
e-mail: rodice@sananim.cz
http://www.sananim.cz/o-nas-1/poradna-pro-rodice-ppr.html
Pokud nejste z Prahy, tak napište, jaká města máte poblíž, zašleme Vám kontakt jinam.
S pozdravem,
Nikol Spůrová