Pritel bere pervitin / udajna laska ke mne
Vojta
Dobry den,
Obracim se na vas protoze jsem velice zoufaly. Mam pritele a bere drogy pervitin,mariuhanu, a zkousel i nejake opiaty. Poznal jsem ho pred 2 roky. Behem toho chodil s holkami a zil i s chlapem. Je mu 21 let. Poslednich pul roku rika jak mne miluje. Ale nepohladi mne a o pusu si musim rikat ja. Casto daval prednost fetakum a travil s nimy cca 4 dny a pak prisel domu spat. Mel bolesti tela a rval ze spani. Kdyz se po 2 dnech s toho vyspal tak opet se lisal,zajimal se o mne a byla snim legrace.Furt ale hodne jedl a furt chtel sladky. Dokonce napsal sve mame ze spolu chodime. Nevim zda to jen predstira kvuli bydleni. Nyni je ve vezeni... ale v dopisech mi nepise ze mne miluje. Asi proto,ze se stydi a boji se co na to reknou ve vezeni. Taky kdyz byl na drogach tak jsem musel za nim litat a prosil ho na kolenou a u toho jsem brecel. Prosil jsem ho at jde domu a on ze si proste musi dat. Vubec jsem ho nezajimal. Casto mel s tich drog bolesti jazyka, zubu a celeho tela. Sotva mluvil. Vzdycky kdyz prisel po ctyrech dnech tak mel chovani jako kdyby mne mel v pic*... ale pak az se z toho vyspi tak je pak milej. Ale jeho zivot byl. 4 dny drogy. Pak tyden prolezel a druhy tyden profetoval a takhle jel do te doby nez ho zavrely. Taky se chci zeptat. Kdyz jsem mu viteco myslim. Tak pri ejakulaci mel potom bolesti penisu i kdyz sem mu na nej sahl. Muze to byt z drog ? A nebo ze mnel z nekym sex ?? Protoze jsem se dozvedel ze mne podvedl z holkou ale on furt rika ze to pravda neni. Taky prosim jestli by jste mi mohly napsat jake dusevni poruchy si muzou uzivatele privodit s uzivanim drogy. Chci pochopit jeho chovani a jeho smysl zivota. Navic mu zjistily mirnou atrofii mozku... prosim poradte mi. Bral pervitin, Chemsex, a parkrat opiaty. Prijde mi ze neni schopen citit vinu ani nasledky svich cinu. Nedochazimu ani to ze se treba spatne zachoval. Prijde mi jako kdyby byl mentalne zaostalej. Taky hodne lze Myslite si ze i kdyz prestane fetovat ze bude mit furt psychicke nasledky. Zajima mne spise chovani na pervitinu a psychicke potize nasledkem uzivani drog ... Prosim poradte mi... Jsem zoufalej Rika mi do oci jak me miluje. Ze jsem pro nej vsechno, ze nechce omne prijit. Ale ja to uz nezvladam. Myslim si ze mne jen vyuziva. Vubec nemel zadne zajmy. Vzdy prolezel tydny , behem tohl jenom jedl a odpocival. Nechtelo se mu ani do kramu ale pak sel opet fetovat a takhle furt dokola.

Odpověděl: Markéta Kordová
Vojto, dobrý den,
dle toho, co píšete, to vypadá, že je toho mnohem více, co byste potřeboval zkonzultovat, doplnit si informace, naplánovat co dál, možná se rozhodnul, zda takovou cestou jít. Obávám se, že je to nad rámec možností internetového poradenství. Doporučuji osobní kontakt a vše, na co je aktuálně třeba, se více podívat.
Netuším, kde žijete. Pokud máte Prahu v dosahu, doporučuji, objednat se k nám do Poradny pro rodiče a partnery (poskytujeme bezplatné služby), kontakt níže, další informace v odkazech.
Zdali jste odjinud, tak prosím uveďte, jaká města máte poblíž, v dobrém dosahu, pokusím se vyhledat vhodný kontakt.
Poradna pro rodiče, partnery a osoby blízké, SANANIM
Žitná 1574/51
Praha 1
mapa
pevná linka: +420 284 824 234
mobil: +420 739 268 527
e-mail: rodice@sananim.cz
Pondělí
9 - 19
Úterý - čtvrtek
9 - 17
Pátek
9 - 15
http://www.sananim.cz/o-nas-1/poradna-pro-rodice-ppr.html
http://www.drogovaporadna.cz/pro-rodice-a-blizke.html
Za Drogovou poradnu, Markéta Kordová