Syn
Hana
Dobrý den, měla bych dotaz ohledně syna, bere pervitin a kouří marihuanu a to dost, kam bych se měla obrátit a poslat syna léčit, jestli tedy bude souhlasit, jsme z Mělníka. Já už nevím co sním, dělá velké dluhy, doma rozprodal co měl, ukradl mi zlato atd.
Děkuji za odpověď Hana

Odpověděl: Gabriela Koryntová
Zdravím vás, Hano,
a děkuji za důvěru, se kterou se na nás obracíte.
Podle toho, co píšete, už celá situace nějakou dobu trvá, odhaduji, že minimálně několik měsíců, možná už i let. V takové situaci se vyplatí obrátit se osobně na poradnu pro rodiče.
V Mělníce se můžete obrátit na:
OAT Mělník
Bezručova 715
276 01 Mělník
Tel.: +420 315 670 511
Tel.: +420 731 947 512
V Praze například na naši Poradnu pro rodiče:
Poradna pro rodiče SANANIM
Pondělí 9 - 19
Úterý - čtvrtek 9 - 17
Pátek 9 - 15
Žitná 1574/51
110 00 Praha 1
pevná linka: +420 284 824 234
mobil: +420 739 268 527
e-mail: rodice@sananim.cz
http://www.sananim.cz/o-nas-1/poradna-pro-rodice-ppr.html
Služby poraden jsou poskytovány diskrétně a zdarma. Pracovníci na vás mají čas a prostor, nesoudí vás a společně s vámi hledají, jak postupovat. K tomu potřebují pochopitelně vědět víc. Zajímá je, co máte vy i syn za sebou, kde vidíte souvislosti, příčiny, co jste vyzkoušeli, co a jak vám doma se synem funguje a nefunguje apod. Nečekejte tedy rychlé a jednoduché rady a řešení, určitě to nějakou dobu potrvá. Zkuste se obrnět trpělivostí a klidem a hlavně odvahou někam konečně zajít a přestat se motat v začarovaném kruhu.
Držím palec a přeju hodně sil.
S pozdravem,
Gabriela Minařík.