Heroin
Barka
Dobrý den, děkuji za odpověď. V tuto chvíli je to ve stádiu, že ho vyhodili že substituční léčby. Chtěl na detox, ale všude se dlouho čeká. Můžu vás poprosit o nějakou konkrétní odbornou pomoc jsme z Ústí nad Labem. Moc vám děkuji Barka
Přemýšlel, že by z toho i sám Vyskočil, ale i tak je zapotřebí mít někoho s kým by se radil a konzultoval vše. Dekuji

Odpověděl: Nikol Spůrová
Barka, zdravím Vás,
díky za dotaz. Bohužel je to tak, že většina služeb přijímá na základě pořadníkového systému a má odlišné čekací doby. Je fajn zkoušet kontaktovat služby opakovaně a nějaký termín si domluvit, i když se zdá, že je to dlouhá doba.
Poradenské služby je možné vyhledat přímo v Ústí nad Labem. Může se na ně obrátit váš kamarád, ale i vy pokud potřebujete poradit či podpořit.
Kontakty zde:
DRUG-OUT Klub, z. s.
Ambulantní program
Velká Hradební 13/47, Ústí nad Labem, 400 01
Tel.: 720 347 918
www: http://www.drugout.cz/ambulantni-adiktologicke-sluzby
White Light I., z. ú.
Ambulantní program
Pražská 166/47, Ústí nad Labem, 400 01
Tel.: 725 874 363
www: http://www.wl1.cz
nebo
DRUG-OUT Klub, z. s.
Kontaktní centrum
Velká Hradební 47/13, Ústí nad Labem, 400 01
Tel.: 475210626
www: http://www.drug-out.cz/kontaktni-centrum-pro-drogove-zavisle/
Stačí takto? Klidně ještě napište, pokud potřebujete.
Přeji klidný den,
Nikol Spůrová