Sex po pervitinu
Andrea
Dobrý den,můj kamarád několik let užíval pervitin tzv na sex.Ted prý už 5 měsíc nebere ....Docela mu věřím...že ne.Ovsem asi už ho normální sex s jednou partnerkou nebaví....Stale hledá porno a chtěl by zkusit skupinový sex ...Myslite že se to někdy změní a bude ho bavit klasicky sex?

Odpověděl: Amrit Sen
Andreo, zdravím Vás,
díky za důvěru. Jak se sexuální apetit, preference a vztahy kamaráda, který přestal užívat pervitin vyvíjet a sex bez drog ho momentálně nebaví, budou vyvíjet, Vám my, ani nikdo jiný, bohužel nepoví.
Je to a může být velmi individuální a specifické, důležité je a bude, jak se kamarád k "novému" životu postaví a kolik poctivého úsilí a energie bude do sebe investovat, protože bez nich bude velkým rizikem, že se k drogám vrátí, tím spíš, že možná byl, nebo spíš je, kromě pervitinu závislý na chemsexu - sexu na drogách, a že nejspíš není v žádném úzdravném programu, léčbě, ani terapii.
Šanci, že se dají věci do pořádku má velkou, ale určitě ne hned a samy od sebe, nejlepší pro něj bude, když si o všem promluví s odborníky z bezplatných adiktologických služeb, případně s kolegy ze svépomocných společenství, na jejichž mítinky může kdykoli zajít.
Další možností je otevřeně promlumivit z psychiatrem - sexuologem, z mého pohledu může být šikovnější, zvolit psychiatra - adiktologa, kovaného v léčbě psychických poruch v jakémkoli kontextu užívání návykových látek, který je součástí některého z týmu zdravotnických, či neziskových zařízení a služeb pro lidi, kteří užívají, nebo užívali návykové látky.
Poslední doporučení, pokud kamarád pustí do života city a bude je hýčkat, dá přednost vztahu o který bude s láskou pečovat se vším, co k takovému vztahu patří, dopadne to dobře.
Užitečné odkazy:
http://www.drogovaporadna.cz/stimulacni-drogy.html
http://www.drogovaporadna.cz/stimulacni-drogy/pervitin.html
http://www.drogovaporadna.cz/drogy-a-nemoci.html
http://www.drogovaporadna.cz/drogy-a-nemoci/aids-hiv.html
http://www.drogovaporadna.cz/drogy-a-nemoci/syfilis.html
http://www.drogovaporadna.cz/drogy-a-nemoci/hepatitidy.html
http://www.drogovaporadna.cz/drogy-a-nemoci/psychicka-onemocneni-a-drogy.html
Drogy a sex:
http://www.vice.com/cs/read/sex-na-drogach
http://drogy.org/index.php/pervitin/pervitin-a-sex
http://old.planovanirodiny.cz/view.php?cisloclanku=2009111803
http://www.drogmem.cz/sub/memy/sex-na-ilegalnich-drogach/
http://www.adiktologie.cz/cz/articles/detail/69/58/Sex-na-drogach
http://www.edekontaminace.cz/clanek/1/418/sexualita-a-drogy.html
http://www.edekontaminace.cz/clanek/6/57/muzi-zeny-drogy-a-sex.html
http://www.edekontaminace.cz/clanek/6/115/dekontaminace-i_2010-sex.html
http://docplayer.cz/996226-Sexualita-drogy-sbornik-odborne-konference-praha-31-brezna-1-dubna-2011.html
Stačí takto?
Múže být fajn, když se nám kamarád přes poradnu ozve, komunikaci nemusíme zveřejňovat, můžeme se společně podívat na konkrétní cesty kudy, jak a kam.
Přeji Vám i kamarádovi vše dobré,
Amrit Sen.