Pozitivní test na drogy
Maikla
Dobrý den,prosím mám dotaz,mám podezřeni,že můj manžel občas užívá drogy(nejspíš kokain) dle drogového testu z moči je pozitivní,ale bere různé léky které nevím jestli můžou ovlivnit výsledek testu. Užívané léky:Amitriptylin 25 mg
Pregabalin 25mg a
Zaldiar 37,5 mg/325mg.
Děkuji za vaši odpověď.

Odpověděl: Dana Pěčová
Dobrý den,
testování na návykové látky z moči je orientační. Tzn. může vykazovat chybnou pozitivitu či negativitu. Léky to mohou ovlivňovat.
Vím, že se ptáte na testování, ale napadá mě, zda byste s manželem nechtěla navázat spolupráci s naší Poradnou pro rodinu a docházet na párovou terapii.
Zde byste mohli probrat možnosti, jak nakládat s důvěrou ve vztahu, jak se na manžela spolehnout, jak zlepšit komunikaci mezi sebou.
Posílám kontakt na Poradnu pro rodinu SANANIM vPraze  739 268 527 nebo 284 824 234, kde se, v případě, že budete mít zájem, můžete objednat.Nebo na www.drogy-info.cz najdete kontakty dle místa bydliště.
Za Poradnu Dana Pěčová