Rozklíčování typu drogy
mmmka
Dobrý den, ráda bych požádala o radu.V posledním půl roce pozoruji u partnera změny chování, které mohou souviset s kde čím, ale napadlo mne i užívání drog vzhledem k cílové skupině, které si nyní v zaměstnání věnuje. Na který typ drogy by seděli následující příznaky: zvýšená agresivita a to významně, podrážděnost, lesklé oči, svědění kůže, zornice mi přijdou normální, hodně pracuje a řídí auto, doma téměř všechen čas prospí. V poslední době i zapomíná, občas paranoidní, občas poťouchlí vysmívající výraz. Multi test mám již koupený, jen čekám na vhodný okamžik. Kratom/kokain/HHC/TCA? Děkuji.

Odpověděl: Nikol Spůrová
Dobrý den, Moniko,
děkujeme za Váš dotaz. Bohužel takto na dálku bez dalších informací nedokážeme určit, co způsobuje změny chování Vašeho partnera. To je jako věštit z křišťálové koule.
Ideální by bylo s partnerem otevřeně promluvit o tom, čeho si všímáte a zeptat se. Také můžete mluvit o svých obavách. Uvidíte, zda bude ochoten s Vámi otevřeně mluvit.
Přikládám Vám zde odkaz, který Vás může trochu navést, jak postupovat:
https://www.drogovaporadna.cz/pro-rodice-a-blizke.html
Chápu, že chcete mít jistotu. Otestovat partnera nemusí být vždy ideálním krokem, naopak by to mohlo ještě více narušit Vaši důvěru. Možná žádné přiznání nepřijde, ale čas ukáže, jaká je pravda. Třeba se rozhodnete, že s partnerem, který není schopen s Vámi tyhle věci řešit otevřeně nechcete být dále ve vztahu.
Pokud jste z Prahy, můžete se sama nebo i s partnerem objednat na poradenství.
Poradna pro rodinu SANANIM
Žitná 1574/51, 110 00 Praha 1
Tel.: +420 284 824 234, GSM: +420 739 268 527
https://www.sananim.cz/sluzby-a-zarizeni/ppr/
Stačí takto? Pokud byste ještě potřebovala, určitě napište!
Držím Vám palce!
S pozdravem,
Nikol Spůrová