Neúčinkují drogy
Ája
Dobrý den mám dotaz,
přítel bere antidepresiva a antipsychotika a při požití jakkékoliv drogy při vysokých dávkách to na něj neúčinkuje. V čem může být problém nevíte? Já také užívám léky, ale drogy na mě působí silně.

Odpověděl: Nikol Spůrová
Dobrý den, Ájo,
děkuji za Váš dotaz. Každý člověk je jedinečný originál a drogy na něj mohou působit různě, stejně jako se mohou důsledky jejich užívání v časovém horizontu lišit. Zkusím Vám však odpovědět, co nejjednodušeji. Problém bude především v samotném užívání drog v kombinaci s léky na psychiku. Nevím, jaké drogy Váš partner užívá, ale může docházet k různým interakcím a léky ani drogy nemusí působit, tak jak mají.
Že na partnera v současnosti drogy neučinkují tak, jak si přál, může být také tím, že se mu zvýšila tolerance. To v žádném případě neznamená, že by měl zvyšovat dávky, byla by to cesta do pekel.
Navyšováním dávek by, kromě vzniku závislosti, mohlo místo účinků, po kterých se mu stýská, docílit předávkování, tedy závažných zdravotních potíží, toxické psychózy, případně i smrti.
Dalším faktorem ve hře, na to bych ale v žádném případě nesázela, může být, že se změnila kvalita drog, které užíváte.
Stačí Vám to takto? Klidně ještě napište, pokud potřebujete.
Přeji Vám vše dobré a buďte na sebe s partnerem opatrní!
S pozdravem,
Nikol Spůrová