piko
mamina
chtěla bych vědět základní informace o piku-pohybuju se mezi lidmi,kteří na něm ulítávají a já vlastně nevím,jak se užívá, jaké má účinky apod.Taky často mluví o speedu.Já osobně žádné drogy neberu, nekouřím ani marjánku, ale chtěla bych svým známým nějak pomoct a nemám dostatek času na studování literatury.

Odpověděl: Martin Šefránek
Je dobře, že chcete svým známým pomoci, takže základní informace o pervitinu, které požadujete, najdete v levém sloupci této poradny pod kapitolou stimulační drogy. Jinak speedem se nejčastěji slengově označuje buď kombinace heroinu s pervitinem (též speedball) nebo čistý amfetamin - speed, na rozdíl od pervitinu - metamfetamin. Nekonkretizujete v čem nebo jak chcete svým známým pomoci, jen bych vás chtěl varovat před přílišnými očekáváními. Budou-li vaši známí "ulítávat" dál, raději bych je směřoval na odborné zařízení typu K-centra. Každopádně na této internetové stránce najdete věcné informace, které můžou být užitečné pro vás i pro vaše známé. Tak přeji hodně štěstí!