marihuana
Mája
Zajimal by me Vas nazor, i kdyz to zas tak neni Vas obor - vzali by jste si cloveka, ktery pravidelne, tak 3x tydne huli? I kdyz to az zas tak nezasahuje do vztahu a vsechno ostatni je fajn.

Odpověděl: Martin Šefránek
Zda si někoho máte či nemáte vzít je skutečně jen na vás - my to za vás nerozhodneme. Každý vztah má prostě své pro i proti. Napadá mě, zda za vaším uvažováním nemůže být něco jiného než jen problém s kouřením marihuany. Zda v tom není ještě nějaké jiné ale... . Možná by jste mohla zkusit kontaktovat manželskou a předmanželskou poradnu. Zajímat by vás však mohlo, že u některých uživatelů marihuany se můžou objevit problémy s potencí. Ovšem zda to hrozí právě vašemu partnerovi lze těžko odhadnout. Další informace o marihuaně naleznete v levém sloupci této poradny pod hlavičkou cannabinoidy. Tak přeji při rozhodování šťastnou ruku a chladnou hlavu.