PERVITIN
***sabinka****
MILI LEKARI ZADAM VAS O RADU. JE MI 21 LET A SE SVYM STEJNE STARYM DRUHEM MAM DVE DETI A VSICHNI JAKO RODINA BYDLIME V PRONAJATEM BYTE. NEDAVNO JSEM ZACLA CHODIT DO PRACE A MAM VETSINOU NOCNI SMENY A MUJ DRUH HLIDA DETI. SVEHO DRUHA MAM VELICE RADA ALE ZIVOT S NIM JE HOTOVE UTRPENI. NEDAVNO JSEM ZJISTILA ZE SI DO ZILI PICHA PERVITIN A UZ KAZDY DEN. JE VELICE AGRESIVNI A TAKY MI NEUSTALE BERE PENIZE NEHLEDE NA TO ZE POTE NEMAME CO JIST. JSEM Z TOHO VELISE ZOUFALA A PROTO VAS ZADAM O RADU CO MAM DELAT ABY UZ TO HROZNE PEKLO SKONCILO. CHTELA BYCH MU POMOCT ALE ANI NEVIM JESTLI TO JDE. PROSIM VAS O BRZKOU ODPOVED. PREDEM VELICE DEKUJI.

Odpověděl: Hana Stradalová
Předem Vám musím sdělit, že nejsem lékařka a že se v současné době v našem K-centru žádný lékař nevyskytuje, ale doufám, že se spokojíte i s mou odpovědí. Chápu, že je pro Vás tato situace velice obtížná. Zkoušela jste si se svým přítelem o jeho chování promluvit? Můžete mu nabídnout možnost konzultace s odborníky na drogovou problematiku, kteří mu mohou pomoci zprostředkovat léčbu. Problém je v tom, že pokud on sám nebude ochoten s tímto problémem cokoliv dělat, nic s tím neuděláte. A on sám s tím bude ochoten "něco" udělat pouze v případě, že si bude vědom, že jeho chování mu způsobuje nějaký problém. Léčba v ČR je pouze dobrovolná. Přijde mi i hodně riskantní nechávat Vaše děti s přítelem o samotě. Existuje ve Vašem okolí někdo, kdo by se o děti ve Vaší nepřítomnosti mohl postarat? Může se stát, že se agresivita Vašeho přítele bude zvětšovat a může ohrožovat Vás i děti. Přemýšlela jste o tom, kam až Váš problém může zajít? Myslím, že bezpečnost Vaše i Vašich dětí je i při Vaší snaze a ochotě příteli pomoci na prvním místě. Celá Vaše situace je poměrně komplikovaná a je obtížné vymýšlet nějaké řešení takhle po internetu, pokud byste cokoliv potřebovala, můžete se na nás obrátit buď osobně nebo telefonicky. Naše adresa je K-centrum SANANIM, Osadní 2, Praha 7 - Holešovice, tel: 02/83 87 21 86. Otevřeno máme denně, a to v pondělí až pátek od 8 hod do 21 hod a o víkendu od 9 hod do 21 hod. Naše nabídka platí samozřejmě i pro Vašeho přítele, kdyby se rozhodl se svou situací něco dělat. Přeji Vám hodně štěstí a držím palce.