pervitin
Jitka
Dobrý den, zjistila jsem, ze můj manžel bere pervitin. Celkem asi 4 roky, z toho 2 roky si "píchá". Pokud se rozhodne přestat, je možné aby to zvládnul sám, aniž by šel na léčení? Zatím stále pokračuje a já mám pocit, že bych od něj měla odejít, jinak si zničím celý život, souhlasíte se mnou? Děkuji za odpověď.

Odpověděl: Petr Nosek
Dobrý den, Nechci se rozhodně vyhýbat odpovědi na Vaše otázky. Přesnou odpověď Vam ale, bohužel, dát nemohu. Variant je mnoho a mezi nimi samozřejmě je i ta, ze to manžel může zváldnout sám i když o pravděpodbnosti úspěchu si netroufám spekulovat. Navíc s odbornou pomocí je asi větší šance na úspěch. S rozhodnutím o jeho opuštění je to podobné. Myslím, že celý problém, by bylo vhodnější probrat podroběnji. Telefonicky, nebo ještě lépe osobně. Můžete zkusit zavolat na tel. 02/83872186 denně mezi 8.00 a 21.00 (o víkendech 9-21hod) a zkusit svou situaci probrat podrobněji, nebo se objednat k návštěvě (která je možná i anonymně). Přeji hodně odvahy.