Bracha
Jaja
Potrebuju poradit. Muj mladsi bratr (18) chce vyzkouset Ecko a protoze vi, ze ja s nim mam zkusenosti, tak me poprosil, abych mu ji sehnala. Jinak si to pry sezene jinde. Ale ja NECHCI, aby E zkousel ! Prvni duvod je, ze ma problemy s ledvinama, druhy, ze je typ, ktery se pro neco dokaze nadchnout tak, ze tomu propadne (pred rokem mel takovou epizodu s hulenim, anebo treba s pocitacovymi hrami, kdy nevstal od pocitace cely den). Napadlo me, ze kdyby se mu po te prvni tabletce treba udelalo trochu spatne a zazitek nebyl nic moc, tak uz by to zkouset nechtel. Stejne jako ja s mym prvnim a poslednim tripem. Jenze existuje vubec neco takoveho (zdravotne nezavadneho), co se bude ucinky trochu podobat ecku, ale celkovy dojem bude "nic moc" ? To je asi utopie. Ale taky nechci, aby si Ecko shanel nekde od cizich lidi. To ale udela, pokud mu je nesezenu ja. Neda si to vymluvit. Ukazovala jsem mu vselijake clanky o Ecku, kde se i psalo, ze je to zatez na ledviny, ale nezapusobilo to na nej. Jsem z tyhle situace dost vynervovana, porad premyslim, co udelat.

Odpověděl: Jakub Minařík
Těžká rada. Na vašem místě bych mu asi řekl, že mu to nedoporučuju a že z toho důvodu mu ani nic neseženu. Prostě je to něco, co z principu neudělám, protože je to špatné. Možná ho to donutí se zamyslet nad tím, proč. Byl bych asi i opatrný s ním o tom diskutovat. Prostě NE a konec. Ještě bych mu asi doporučil, že než se do toho pustí, tak ať si zjistí, jaká jsou rizika. Může se obrátit na nás (přímo nebo poradnou) a my mu to můžeme taky trochu rozmluvit. Třeba se mu rozbřeskne.