Zivot v Anglii
Monika
Preji hezky den! Uz dlouho sem se neozvala odhaduji to na posledni zpravu pred vanocema. Navrat z Prahy zpatky do Anglie probehl kupodivu dobre. Nic se neprihodilo ani pri vanocnim pobytu ani ponavratu sem, jako nejake znovu abstinencni priznaky. Ted spolu vychazime v pohode,obcas nejaka ta bourka je ale to je ve vztahu normalni. Sice si nekdy posledni dobou pripadam jako hypochondr, protoze porad neco hledam, co by mohl tady brat. Je toho dost. Nejbliz kokain, ale rika ze to je obdoba pervitinu a to pry ne. Fakt to ted vypada dobre. Naucil se nejakym povinostem a urcitemu denimu radu, dokopala sem ho 2x tydne sportovat. To je zivot tady. Dokonce sme mluvili o spolecnem zivotu po navratu, jako svatba...., po nejake dobe. Hlavu mi jen dela, ze od konce prosince do ted stacil snist 2 krabicky Diolanu. Dostal je od babicky {nejaka znama sestricka v motola rekla ze jsou neskodne...} pry kdyby mel jeste nejake potize. Uz sem nasla jen krabicky. Proc???? Spi, ji -az moc, vsechno v poradku. JInak drzim palce Eve, ale myslim ze kdyz si takovyhle lidi jako Dan a Petr postavi hlavu, nikdo s nima nic nezmuze. Kontrolu dochazeni do K uz sem si taky prozila.

Odpověděl: Jakub Minařík
Přeju taky hezký den!
No, možná máš více štěstí než rozumu. Pokud se Petrovi podařilo se z toho takhle vymotat, tak je fakt docela dobrej. Osobně bych na něj nevsadil ani kdyby byl kurs 1:1000000, ale když pámbu dopustí, tak i motyka spustí. Ty povinnosti kterým se naučil a sport by mohla být známka blýskání na lepší časy. Pokud to vydrží, tak bych až se vrátíte doporučoval, aby se Petr obrátil na nějaké doléčovací centrum (doporučoval bych asi nejspíš CNP). Tam by mohl svou abstinenci stabilizovat.
Tobě blahopřeju, žes to vydržela. Myslím, že toho muselo bejt až dost.
S tím diolanem. Rozhodně to není neškodná látka. Je to opiát (ale to jsem už psal) sice slabší, ale je. Do budoucna by se ho měl asi vyvarovat. Totéž platí o alkoholu. S tím by měl nakládat přinejmenším velmi opatrně. :-)))