Dan
Eva
Dobry den, v utery jde Dan na schuzku, pujdu s nim a domluvime si termin spolecne schuzky, pan Konecny souhlasil. Nastup je konec brezna. Uz se na to tesim. Ve ctvrtek a patek zase dala mama Danovi penize a on si zase jel pro pernik (oba delaji, co umi, tak jak jste napsal), takze jsem zase v podnajmu. Ovsem nasla jsem tiply vajg v kvetinaci (fuj), takze muj pokoj pouzivaj, kdyz jsem u Dana. Sice mi pripada, ze Dan nema daleko k cvoknuti nebo seknuti sebou a nerada ho nechavam samotneho, ale pravidla jsou pravidla a nerada bych ja nebo kote prisla k uhone. Z ostatnich dotazu jsem pochopila, ze cvoknuti se z perniku neni nic nezvykleho a muze znamenat i nasili. Muze se to stat, i kdyz si dal Dan za poslednich 14 dni 5x? Vubec bych se nedivila, kdyby se uz jeho telo vzbourilo. Jak poznam, ze to zacalo? Muze to byt i to, ze ty dny co mel, ma kazdy den ma na jednu vec uplne odlisny nazor a trvdi, ze den pred tim jen tak placal nebo si to proste nepamatuje? Taky mu vynechava pamet i na veci z doby, kdy ted byl cistej. Pan Konecny je taky takovy "poradce" pres drogy jako vy, nebo je vylozene pres nastup do komunity? Diky. Eva MONICE: Mockrat jsem ti v duchu rikala, tak uz se na nej vykasli, ale pak jsem si rikala, vzdyt delas a snasis to same, tak co nekomu radis... Doufam, ze se nam obema podari z toho vseho vyjit bez ujmy, at uz to dopadne, jak chce. Bud opatrna, diolany jsou jako herak, kdyz je Dan mel, taky vydrzel bez heraku. Ja uz ted neverim tomu, ze se z heraku nekdo dostane bez poradneho leceni. A doufam, ze ty taky ne. Tak zase napis.

Odpověděl: Jakub Minařík
Pan Konečný je taky poradce, jako já. Ale je i přes komunity.
Ohledně toho pervitinu, toxická psychosa začíná obvykle po delším, pravidelném usu, nebo po jednborázové vyšší dávce. Pokud se něco takového stane, určitě to poznáš. Jediná dobrá rada co v takové situaci dělat je-vyhnout se konfliktům, chovat se jednoznačně, přátelsky, opatrně vycouvat. Tohle je postup, který bývá účinný. Pokud se ten druhý jeví jako ouplný šílenec, tak nato ještě zavolat záchranku.
Ohledně toho úrazu-rozumím, že máte o Dana obavu, ale myslím, že se musí ohlídat sám. Tak ho klidně samotného nechte. Nejste jeho chůva, anděl strážnej a v žádném případě matka. A tohle mateřstvím skoro zavání. Myslím, že je důležité, abyste si ponechala prostor, kterým budete moci utéci, pokud bude třeba. :-)