dotaz
marcik
Muj pritel jel pred peti letech asi rok na extazi a tripu. Od te doby docela pravidelne huli. Ale moje hlavni otazka se dnes tyka, ze si tak jednou za pul roku jeste neco da, vetsinou tripa, co to dela s jeho organizmem?

Odpověděl: Jakub Minařík
No záleží spíš na vstupním stavu organismu. Drogy s sebou nesou samozřejmě jistá rizika, ale pokud přítel třeba nepije alkohol a jen si jednou za 1/2 roku dá NĚCO, tak na tom může být v konečném důsledku lépe než jeho vrstevníci, kteří pravidelně chodí na 1-2 piva, slovy dvanáct. (to se tak říká). Tím rozhodně nechci říct, že brát drogy je dobře. Není. Tím jen říkám, že alkohol může být ještě horší. Jen si to často neuvědomujeme.
A taky, co to je, hulí pravidelně trávu. Ráno, v poledne a večer? Nebo 1x za týden? Nebo 1x za měsíc?
Asi sem vám moc neporadil. Ale klidně se doptejte.