kontrola na drogy
Ampo
Dceři je devatenáct let , žije u matky a poslední dobou 1/2 roku se u ní vyskytují skoro všechny příznaky uvedené v Info. Přestala chodit do školy, stále spí, začala odcházet z domova. tvrdí mě, že drogy nebere že to je jen psychická záležitost po rozchodu s klukem. Je ochotná se mnou zajít na vyšetření že drogy nebere. kam se mohu v Praze obrátit ( Praha 8 ). Velice mě udivilo, že s ní manželka byla u dětského psychologa, prý ji na dospělé nemohou poslat protože patří stále ještě mezi děti? V 19 už by to snad měl být dospělý člověk ! Díky za odpověď Ampo

Odpověděl: Dana Holubová
Toxikologické vyšetření samo o sobě prokazuje pouze užití drogy v posledních přibližně 1-4 dnech u opiátů, 2-14 dnech u pervitnu. Není hlavním ani nejdůležitějším kritériem míry závažnosti problému. Proto je dobré si předem promyslet, co pro Vás bude výsledek vyšetření znamenat. Navrhovala bych spíše společnou návštěvu Kontaktního centra, kterou si můžete domluvit na tel 83 87 21 86 od 8 do 21 hod každý den, případně se na tomto čísle ještě podrobněji o všem informovat. Pokud se rozhodnete pro toxi vyšetření, provádí se z moči, odběr je potřeba kontrolovat, moč donést po dohodě na Toxikologii Na Bojišti, tel: 24 91 12 67. Vyšetření buď uhradíte sám (1.200,- Kč), nebo jej může předepsat lékař - praktický lékař nebo psychiatr. Ve zdravotnictví i klinické psychologii patří pacient od 18 ti let na dospělé. Problematikou drog se ale zabývají specializovaná zařízení, ta pracují většinou s lidmi od 15 ti let výše.