jak se mame zachovat?
mk
Mame 16 leteho syna,pred 5 mesici jsme zjistili,ze kouri marihuanu a chodi za skolu.Byli jsme s nim u psychologa,zacal chodit do skoly,znovu s nami komunikoval. Situace se zacala opakovat ,ale s pervitinem ?(po prohlidce osobnich veci ) . On nic nevi.Situace je tak daleko ,ze si myslime,ze je potreba odhalit dealerskou sit.Protoze pokud se nerozbije cela sit ,tak nemame sanci my ani ostatni rodice. Mam vubec smysl obratit se na patricne oddeleni kriminalky,aby je vysledovali vyrobce a dealery. Nevime ,co mame delat a jak postupovat v jednani se synem a jake kroky podniknout. Dekuji MK

Odpověděl: Dana Pěčová
Chápu, že jste v šoku. S obracením se na kriminálku bych možná ještě počkala. Pokuste se promluvit si se synem o svém podezření, zkuste celou situaci nehodnotit, naslouchat, zjistit, jak se k tomu staví on a co s tím chce dělat. Možná nejtěžší bude nenechat se zatáhnout do hádky a udržet své emoce, nehodnotit a nekritizovat. Jste-li spokojení s psychologem, u kterého jste byli, tak ho můžete zkontaktovat, případně se můžete obrátit na zařízení, která pracují s rodinami nezletilých, např.Triangl tel.6108 44 44, 0604 252 887, Alternativa tel.684 62 77, Denní stacionář SANANIMu má dolní věkovou hranici 17 let, tak možná zkuste první dvě zařízení. Držím Vám palce.