pervitin
kaykolongo
vazena poradno, rad bych se vas zeptal jestli je mozne brat pervitin dlouhodebe po slabych davkach a jake jsou ucinky, mam jiste podezreni ve sve rodine. dekuji

Odpověděl: Hana Skořepová
Užívání pervitinu, ale i jiných látek, je možno brát dlouhodobě aniž by to někdo z okolí poznal. Samozřejmě se dávka, především u opiátů, po nějaké době zvyšuje. U pervitinu tomu tak nemusí být. Intenzita braní může být jiná, někomu stačí si vzít jednou za měsíc. Způsoby užití jsou též různé, takže se nelze orientovat jen dle vpichů na rukách. Pervitin je stimulační droga, takže ten člověk má dost energie. Projevuje se to na pohybech, které jsou zrychlené a neúměrné běžnému chování. Dále velká odezva je v oblasti psychické, kdy se člověk dostává do euforie, má větší sebevědomí, pod vlivem drog dochází i k planému filozofování o životě. Někdy se radostné nálady mohou změnit do depresivních stavů- proměny nálad, neklid, nervozita. U některých lidí to může vyvolat nepříjemné stavy psychické, kterým se říká halucinace, psychózy. Nápadné u toho člověka je nespavost, malá chuť k jídlu a s tím spojené hubnutí. Další informace je možno získat z odborné literatury, či ze stránek SANANIMu, kde jsou jednotlivé drogy popsány. Můžete se obrátit i na naše zařízení telefonicky na číslo: 02/ 83 87 21 86. Fungujeme každý den od 8 do 21 hod., o víkendu až od 9 hod. Zde je možnost přijít i na osobní konzultaci.