sance z vyleceni
Martas
moje segra bere asi 5 let heroin. ted presla z pichani k huleni. chce se toho zbavit. jde na leceni. jakou ma sanci se z toho dostat? jak dlouho to muze trvat? jaky to na ni necha zdravotni nasledky? jaky bude mit pocity a nalady az se vrati z leceby a bude abstinovat? jak ji mam pomoct a jak se k ni chovat? muze ji pak uskodit treba jen joint?

Odpověděl: Dana Holubová
"Z drog se určitě dostat dá. Může to trvat delší dobu. Rozhodnutí k léčbě (první?) je důležitý bod. Dokonce, jak píšete se jí předtím podařilo přejít z píchání na kouření. Možná to není naposledy, co si dá, ale nebude to totéž. Zdravotní následky záleží dost na tom, jak se sestra při braní chovala - jestli se nenakazila chronickou žloutenkou nebo si moc nezničila žíly, to první je důležitější. Dá se to zjistit krevními testy na detoxu nebo v léčebně. Můžete se dohodnout, třeba by sestra stála o to, abyste za ní do léčebny na víkend nebo týden přijel. Většinou je to nabídka pro blízké, aby do věci víc pronikli. Můžete se taky na všechno ptát v kterémkoliv K-centru (v -)(-Kontaktech-)"