dotaz pro rodiče
draza
Náš syn, který spáchal trestnou činnost a je závislý na heroinu,byl v únoru vzat do vazby na Pankráci. Byl mu přidělen advokát. Nyní jsem se v jednom časopise dočetla o tzv. probačním pracovníkovi, prosím sdělte mi, jak může tento pracovník navštívit mého syna, nebo se sním spojit, syn se mě na toto ptal a já také nevím. Syn by měl o spojení s tímto pracovníkem zájem. Děkuji za pomoc a informaci.

Odpověděl: Helena Hošková
Ano, probační pracovník se s Vaším synem může spojit a může ho i navštívit, a to na základě písemné žádosti Vašeho syna. Vlastní návštěvě probačního pracovníka by mělo proto předcházet vyjasnění toho, co Váš syn od tohoto kontaktu očekává. Měl by se obrátit na probačního pracovníka na tom pražském obvodě, kde se dopustil trestného činu, resp. tam, kde bude souzen. Kontakt na probačního pracovníka na daném soudu Vám můžeme sdělit na tel. 02/83872186 (linka funguje PO až PÁ od 8 do 21 hod, SO a NE od 9 do 21 hodin). Přeji hodně štěstí.