Poznamka k dotazu 104090 (Mudr.Minarik)-Pertivin...
Tasty
Dekuji vam za odpoved pane Minariku. Muzu k tomu jeste neco doplinit a udelat v mem dotazu jasno? Byla bych rada,kdyby jste mi na to mohli jeste jednou odpovedet. Takze je to trochu jinak. Ja ho potkala 2 mesice po tom, co byl 'cistej' a po dvou mesicich (tedy po 4 co prestal), dostal jakjsi 'abstak', priznal se mi, ze ma chut..To ho preslo asi po mesici a od ty doby uz dobry. Teda nevim na 100% jestli za ten rok na to treba jste znova nemel chut, ale myslim si, ze to nebylo nijak vazny. No a ta 'chut na sex' ho najdenou presla po 2 mesicich (jak mel ten abstak) a od ty doby uz se to nevratilo do normalu. ALe jinak je OK. Vim to urcite, ze uz nebere, takze to problem asi neni. Jak jste rikal o tom Heroinu, tak ten on taky bral, asi jenom 2 mesice a pak nasadil Pervitin, nebo tak nejak to bylo. Myslite, ze ty 2 mesice na Heroinu ho mohli jeste po 2 rokach ovlivnit? Ale on je vubec takovejch 'ochablejsi'.Je casto unavenej a tak, a to bych spis rekla, ze ma za vinu ten Pervitin, nevim. Jinak si myslim, ze ve me vina neni, protoze jsme dost atraktivni a vim ze mu jinak v 'tamtom' ohledu vyhovuju, tak nevim,,Ale co vim je, ze po tom co prestal brat, je urcite jinej nez kdysi nez nebral, ale nevim jestli to ma vliv na ten sex. Dekuji vam znovu za odpoved, snad jsem v tom ted udelala trochu jasneji.

Odpověděl: Jakub Minařík
To co píšete ve mě budí spíše dojem, že přítel má úplně jiné obtíže než odvykací. Skoro bych typoval na nějaký chronický proces (infekce, poškození jater?). Nevím, ale tohle není moc typický následek i relativně dlouhodobého užívání. Někdy se sice stává že ti kteří byli zvyklí na sex s pomocí drog s ním mají potom problémy proto, že bez drog je to úplně něco jiného. Ale vaše líčení neodpovídá ani tomu. Víte co, nechal se přítel vyšetřit zda neprodělal například některou z infekčních hepatitid? - ta únava by mohla být jedním ze symptomů.