piko - vztah s člověkem,kterej ulít
Lucinka
Vážení,určitě Vám chodí dotazů,že nestíháte,tak to zkusím zkrátit.Ani nevím,jak začít.Zřejmě od podlahy: se svým klukem chodím 2 roky,už dlouho má problémy s perníkem,zdálo se,že všechno je O.K.,ale když ho člověk vidí,jak na něj koulí očima a plácá pátý přes devátý,přestává mu věřit,navíc,když už asi třikrát ulít s nějakýma nandama.Je to těžký,ale já chci jen vědět,jak získat opět ztracenou důvěru k člověku,kterýho společnost odmítá,je vedenej jako drogovej dealer, lže a je nezodpovědnej a nespolehlivej.Nechci slyšet "vykašli se na něj",potřebuju jen radu a povzbuzení.Dneska jsem se s ním rozešla,pak mi volal,že do 21 se staví,je 21:58 a cukrouš nikde.Jsem bezradná,nedokážu ho opustit,i když jsem to vlastně udělala (prostě vím, že se ozve), protože ho miluju a je to silnější než já.Někdy mám pocit, že kdyby zbyla aspoň malá lajnička i pro mě,nebudu tak proti. On si prostě občas dá,což je zhruba jednou až dvakrát do týdne.Tak mi prosím poraďte jak dál.........díky,díky,díky!:o)))

Odpověděl: Jakub Minařík
No, já mám pocit, že získat ztracenou důvěru k někomu takovému jako je tvůj přítel lze jen tehdy, když on změní svoje chování. Nebo když ty slevíš ze svých požadavků. Vzhledem k tomu, že jeho náprava se nezdá být na obzoru je to na tobě. To asi neni moc podpora, ale to je realita.
Pokud jemu na tobě záleží, tak by docela stálo za to svá ultimáta dotáhnout do konce. Pokud to neuděláš, jeho chování k tobě se nezlepší, ale celkem jistě se zhorší. Já bych asi kdyby se cukrouš nedostavil do 22.00 se asi přinejmenším naštval a až by dorazil nebo zavolal tak bych mu doporučil, ať si nejdřív rozmyslí co chce.
A až zbyde nějaká lajnička i pro tebe, tak začněš brát, vlastně, začnete brát spolu. To pak dostane úplně jiný obrátky a takový páry se obyčejně dost rozjedou.
Neříkám aby ses na něj vykašlala, ale myslím si, že by se měl měnit on. A jestli to nedokáže-tak o tebe moc nestojí, nebo spíš stojí o něco jinýho než o tebe. Když člověk tohle zjistí, tak to většinou docela bolí, ale zas většinou ví na čem je. A s tím se dá něco udělat.
Omlouvám se za to tykání, ale nějak to vyplynulo samo. :-) Držím ti palce ať to zvládneš. Víš, myslím, že by sis měla určit hranice za který nepůjdeš. Dobře si to rozmysli a hlavně si potom nelži. Možná ti to zachrání krk a jestli vydržíš všechny karamboly se svým cukroušem tak možná i vztah. :-)