Otazka
petra
Zdravim Vas* Mam trochu netradicni dotaz?za jakym ucelem muze policie prohledavat? Nedavno se totiz memu znamemu stalo ze ho policie vytahla ze zachoda na party v domneni ze tam fetuje a ono nic samozrejme u sebe nemel!muze nekam podat stiznost? No a jak je to s policii?ma spis zajem o velke dealery nebo bere i drobne konzumenty (odposlouchavani tel. atd.)? diky petra

Odpověděl: Jakub Minařík
Víte, záleží na tom, jak to probíhalo. Pokud známého, než jim podal vysvětlení 30 minut tloukli a vláčeli na laně za autem až do Bartolomějský - tak by to bylo na stížnost. Pokud dělali bu-bu-bu prošácli ho a pak ho pustili s tim, že se spletli - a pardon, víte co, je to naše práce. Tak bych to vnímal sám za sebe jako korektní a nezbylo mi než připustit, že sem měl blbou smůlu a možná jsme takovej ten cizinec, co se jeho výraz nelíbí a tak mám smůlu.
Tohle není právní názor, ale spíš moje vidění. Pokud má váš známý dojem, že se k němu policie nechovala korektně (tim nemam na mysli, že se lek a skazili mu večer) - tak bych si asi stěžoval.
O koho má zájem policie-to se musíte ptát jich. Ale mám dojem, že o ty i ty. Konec konců-malá ryba, taky ryba. :-)
Nerad bych, kdyby se z toho co jsem psal to vypadalo, že to beru na lehkou váhu. Pokusil jsem se jen o lehčí tón. Pokud by váš známý měl dojem, že by si chtěl stěžovat ale neví kde a jak - tak ať se sám zeptá. Rádi mu podadíme kam a jakou formou se obrátit a případně mu doporučíme někoho kdo mu s tím pomůže. :-)