Dan
Eva
Jestli fungujete u Strosmajeraku, tak jsme u vas byli u nejake velmi prijemne a ochotne slecny. Mohu se stavit dnes ci ve stredu kolem 17,30. Nebo nekdy pristi tyden taky tou dobou ci pozdeji. Eva

Odpověděl: Jakub Minařík
No, dnes už to nevyjde. Těch 17.30 není čas kdy jsem tam úplně vždycky, ale celkem se můžeme nějak dohodnout. Možná by bylo nejfunkčnější zkusit aktuálně v průběhu dne zavolat - mohlo by to vyjít. :-) S touhle středou - sic mám nějaký plán, ale na ne 100% - tak to zkuste (20 80 31 30). Kdyby tenhle pokus nevyšel, tak bychom se dohodli telefonicky. Já si ale přec jen říkám, že když si tak dlouho píšem, tak bychom se mohli mít i rande. :-)
Jinak, pracuju tam, co jste byli u té příjemné a ochotné slečny.