extoška
...
Ahoj.Mám kamarádku.Bylo nám spolu moc fajn,ale tak před půl rokem začala hodně dělat do techna, jezdí na parties, žere koule a pořád dokola.Dřív měla ještě takový ty pěkný ideály- dát si jen na party a jen málo, teď sou to 3 koule + papír ať je tejden,víkend,party... Už se nedokážem bavit o ničem jiným.Nechci z toho dělat problém, pořád to ještě nic není,ale byla bych ráda,kdyby zabrzdila.Sama to neudělá, to je mi jasný, ale co pro ni můžu udělat? Nebaví mě víst hodinový dialogy jestli si dát peří,nedat peří a proč jo a proč ne a kdy a s kym....Nejsem sama kdo by to chtel zmenit.

Odpověděl: Jakub Minařík
Asi to kamarádce těžko vymluvíte a navíc - mám dojem, že ona sama to nevnímá jako problém. Možná kamarádce zkuste říct, že se s ní nedá už bejt a mluvit. Možná když to bude vědět a současně vy s ní omezíte kontakt - protože to asi fakt nejde - tak jí to krapet sepne. A možná to časem přinese svoje ovoce. Protože - pokud mám bejt upřímnej - pokud se komunikace točí dokola kolem paření - nezbyde vám nakonec než pařit s ní. A ve dvou se vám to může docela pěkně rozjet. :-)